شناسهٔ خبر: 55694158 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سرمربی نساجی: نباید به سپاهان موقعیت می‌دادیم/ در مورد داوری چیزی نمی‌گویم

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: باید بعد از گل اول سازماندهی خود را حفظ می‌کردیم و نباید موقعیت‌ها را به سپاهان می‌دادیم اما حضور تماشاگران به نفع سپاهان شد، بچه‌های من فوتبال خوبی به نمایش گذاشتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حمید مطهری سرمربی تیم فوتبال نساجی در نشست خبری پس از دیدار با سپاهان اظهار داشت: بازی تاکتیکی از هر دو تیم دیدیم، شروع فوق‌العاده‌ای داشتیم ولی متاسفانه با توجه به آنالیز سپاهان، می‌دانستیم در کانال مرکزی تله‌گذاری می‌کنند و حمله سریع می‌کنند اما در جریان بازی ۲ گل خوردیم.

وی افزود: با تعویض‌ها و روند بازی، فوتبال فوق‌العاده‌ای بازیکنانم به نمایش گذاشتند، تیم من نشان داد تیم بودیم، این ما بودن کلید موفقیت است، شکست خوردیم اما من این را شکست نمی‌دانم، تیمم فوق‌العاده بازی کرد.

مطهری تصریح کرد: سپاهان پرمهره در زمین خودش مجبور شد، دفاع کند، سپاهان خیلی خوب کار کرد، این بازی را شکست نمی‌دانم و به بازیکنانم خسته نباشید، می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی در مورد حضور هواداران گفت: حضور تماشاگر مثل هوای با اکسیژن است و خوشحالم تماشاگران سپاهان یا هرتیمی حضور داشته باشند، خیلی جاها این اتفاق غیرمنصفانه می‌افتد، بابت حضور هواداران خوشحالم.

وی در مورد پیش افتادن از سپاهان بیان داشت: باید بعد از گل اول سازماندهی خود را حفظ می‌کردیم و نباید موقعیت‌ها را به سپاهان می‌دادیم اما حضور تماشاگران به نفع سپاهان شد، بچه‌های من فوتبال خوبی به نمایش گذاشتند.

مطهری در مورد سپاهان عنوان داشت: راجع سپاهان صحبت نکنم، تیم حرفه‌ای است و گروه فنی حرفه‌ای دارد، اجازه دهید خیلی ریز نشوم، سپاهان همیشه قابل احترام و مدعی بوده است، این برد را تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی افزود: از هواداران خودمان بابت عدم میزبانی در هفته اول عذرخواهی می‌کنم و می‌خواهم مقابل ملوان در هفته سوم حضور داشته باشند و تیم خود را تشویق کنند.

وی در پایان در مورد داوری و در حالی که خنده‌ای داشت، گفت: در مورد داوری هیچ چیز نمی‌گویم.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ن

نظر شما