شناسهٔ خبر: 55693745 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

زارع: دوست ندارم درباره استقلال صحبت کنم

روزنامه خبر ورزشی

مازیار زارع سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: بابت شکست مقابل استقلال متاسفم.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، مازیار زارع بعد از شکست ۳ بر یک مقابل استقلال در نشست خبری اظهار داشت: این برد را به استقلال تبریک می‌گویم و به بازیکنان خودمان خسته نباشید می‌گویم در کل بازی قشنگی را شاهد بودیم و روی هر دو دروازه موقعیت‌های گلزنی زیادی ایجاد شد. استقلال از روی ارسال از کناره‌ها و ضربه ایستگاهی برنامه داشت و در دو مورد هم به گل رسید. موقعیت های خوبی هم ما داشتیم که روی ضد حملات می‌توانستیم گل بزنیم.متاسفم که بازی را واگذار کردیم اما خسته نباشید می‌گویم به بازیکنانم.

وی در مورد اینکه سرمربی استقلال قبول نکرد که ممکن بود تیمش دو گل دیگر در این بازی بخورد گفت: آنها بازی را برده‌اند و طبیعی است که آنها این مساله را نپذیرد. خیلی دوست ندارم در مورد تیم استقلال صحبت کنم. حرفه‌ای تر این است که در مورد ملوان صحبت کنم. می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. اگر از نظر درصدی حساب کنیم درصدبالایی موقعیت گلزنی داشتیم. گفتم اگر باهوش باشیم می‌توانستیم خوب باشیم. در نیمه اول کاملا باهوش بازی کردیم و می‌دانستیم چه می‌خواهیم و اگر بازیکنان می‌توانستند عرض زمین را ببندند مانع از ارسال‌های حریف می‌شدند. استقلال تیم خوب و قابل احترامی است و فوتبال خوبی بازی کرد. موقعیت‌های گلزنی خوبی داشتیم و حتی می‌توانستیم گل دوم را هم بزنیم. بعد از اینکه هم ۲ بر یک عقب افتادیم می‌توانستیم گلزنی کنیم اما در نهایت بازنده شدیم و به حریف تبریک می گویم.

سرمربی ملوان در مورد نبود امکانات در ورزشگاه و اینکه غیبت تماشاگران چه تاثیری روی تیم ملوان گذاشت، گفت: این را باید مسئولان پاسخ بدهند که ما را به حال خودمان رها کردند و در این موقعیت ما را گرفتار کردند. یک عده خیلی برای تکمیل ورزشگاه زحمت کشیدند و نمی‌توانیم از این مساله چشم پوشی کنیم. نمی‌خواهم اسم بیاورم که اسمی از قلم بیفتند اما متاسفانه یک عده هم بی‌خیال فقط می‌تازند و می‌تازند و ملوان هم هست.

وی در مورد اینکه تلاش بازیکنان ملوان در نیمه دوم به چشم نیامد و دلیلش فصل بدنسازی است یا مساله دیگری گفت: چرا چنین صحبتی می‌کنید در نیمه دوم ۲ موقعیت گلزنی داشتیم که از دست رفت. یک سری مسایل هم قابل قیاس نیست. آدمی هم نیستم که دنبال بهانه باشم. در نیمه اول ۹ -۱۰ بازیکن فصل گذشته ما در لیگ یک در میدان بازی می‌کردند. در جریان بازی موقعیتی به حریف ندادیم ولی این دیدگاه را قبول ندارم و ملوان رفته رفته بهتر می‌ شود و پاپس نمی‌کشیم.

نظر شما