شناسهٔ خبر: 55678031 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

خروج از کشور مشمولان غیرغایب مازندرانی متقاضی زیارت عتبات عالیات

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان مازندران خبر داد: خروج از کشور مشمولان غیر غایب متقاضی زیارت عتبات عالیات در ماه های محرم و صفر بدون سپردن وثیقه بلامانع است. 

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری پلیس، محمدرضا کریم پور با اعلام خبر فوق، گفت: در راستای ارائه تسهیلات به مشمولان غیرغایب متقاضی زیارت عتبات عالیات در ماه های محرم و صفر به ویژه پیاده روی اربعین حسینی، این دسته از افراد در صورت نداشتن غیبت سربازی، می توانند بدون نیاز به پرداخت وثیقه با ثبت درخواست خود به صورت اینترنتی در این سفر معنوی شرکت کنند.

وی افزود: کلیه مشمولان غیرغایب که قصد حضور در این مراسم پرشکوه را دارند می بایست در محدوده زمانی هشتم مرداد ماه تا پنجم مهرماه مصادف با اول محرم الحرام تا پایان ماه صفر از طریق سامانه sakha.epolice.ir نسبت به ثبت درخواست خروج از کشور اقدام کنند.

برابر اعلام معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان مازندران، شرایط کلی مشمولان برای شرکت در این سفر معنوی شامل دانش آموزان، دانشجویان، طلاب حوزه های علمیه دارای معافیت تحصیلی، مشمولان فارغ التحصیل در مهلت تعیین تکلیف وضعیت خدمتی، مشمولان غیرغایب که درخواست معافیت های پزشکی، کفالت و موارد خاص در حال بررسی دارند، مشمولان غیرغایب دارای معافیت موقت پزشکی و کفالت در مدت اعتبار معافیت موقت، مشمولان دارای برگ آماده به خدمت بدون غیبت تا ۱۵ روز مانده به تاریخ اعزام به خدمت، متقاضیان کارت های المثنی معافیت و پایان خدمت در صورت وجود سابقه، ثبت و تأیید درخواست در سامانه وظیفه عمومی، متعهدین خدمت که تعهد آنان در دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) ثبت شده و توسط سازمان وظیفه عمومی تایید شده است.

کریم پور، تاکید کرد: سربازان حین خدمت بدون نیاز به مراجعه به معاونت های وظیفه عمومی می توانند از طریق حفاظت اطلاعات یگان محل خدمت به منظور شرکت در این مراسم معنوی مجوز خروج از کشور دریافت کنند.

لازم به ذکر است: متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانند از طریق کانال سازمان در سروش به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

انتهای پیام

نظر شما