شناسهٔ خبر: 55677196 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فرمانده بسیج ملارد: در موضوع حجاب، سپاه برنامه‌های فرهنگی و تشویقی انجام می‌دهد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت ولیعصر (عج) شهرستان ملارد گفت: ضابط قضایی اجرای قانون حجاب با نیروی انتظامی است و سپاه در انجام برنامه‌های فرهنگی، تشویقی و ترویج فضایل اقداماتی انجام می‌دهد‌.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ملارد، حجت الاسلام سید اسماعیل احمدی مسوول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ملارد در جمع خبرنگاران عصر امروز اظهار کرد: موثرترین سلاح بین المللی علیه دشمن، رسانه و تبلیغات است و طبق فرمایش مقام معظم رهبری قدرت رسانه از بمب اتم بیشتر است. 

وی گفت: کار خبرنگاری حساس بوده و خبرنگاران در نقد و نظارت بر عملکرد مسوولین شهرستان فعالیت داشته که باید انصاف را مد نظر قرار داده و در کنار نقاط قوت و ضعف عملکردها نتیجه آن خبری شود.

مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه ملارد ادامه داد: باید اطلاع رسانی شفاف و با صداقت باشد و در فضای مجازی باید به نوشته‌ها دقت شود تا موجب اختلاف، ناامیدی، تخریب شخصیت و بی‌احترامی نشود. همچنین در تبادل آرا و افکار اسلامی با توجه به ورود فرهنگ غربی میبایست دقت نظر داشت تا از انقلاب اسلامی پاسداری شود و طبق اصول پیش رویم.

وی به نقش سپاه در جهاد تبیین و فعالیت‌های هادیان سیاسی و اغنا اندیشه‌ای اشاره کرد و در ادامه در ارتباط با مسئله حجاب افزود: دشمن به دنبال ایجاد دوقطبی در عرصه حجاب است و لازم است با معرفت و شناخت و با انجام کار فرهنگی در این زمینه اقدام شود.

سرهنگ جهانی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت ولیعصر(عج) شهرستان ملارد نیز ضمن تسلیت ایام عزاداری شهادت امام حسین(ع) و یاران باوفای حضرت و یاد شهدا در ادامه اظهار کرد: در فرهنگ عاشورایی کودکان نیز پیشتاز شده‌اند و جلوه‌های ماندگاری از ماه محرم ایجاد شده که شور و حرارتی در جامعه همراه دارد.

وی گفت: گفتمان انقلاب اسلامی بر تمام عرصه‌ها مانند علم، فرهنگ و فن‌آوری اثرگذار بوده و جهش علمی ایجاد شده از برکات نظام است و مسایل مختلفی بر مشکلات اقتصادی نقش دارد و باید تلاش کرد نظام اسلامی و زحمات آن حفظ شود و از هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی به نحو احسن استفاده و توجه شود.

سرهنگ جهانی‌نژاد بیان کرد: ایران امروز صادر کننده اقلام نظامی به دنیا شده و این توسعه نفوذ ایران و این افتخارات در سایه منویات ولی فقیه و کار جهادی است و باید با بصیرت و امانت‌دار نظام اسلامی بود.

وی با اشاره به اینکه برخی ادارات اعتقاداتی به کار بسیج و جهادی ندارند و کارها را به پیمانکار واگذار می‌کنند و بسیج جهت حفظ دولت اسلامی تلاش می‌کند، در ارتباط با امر حجاب تصریح کرد: ضابط قضایی اجرای قانون حجاب با نیروی انتظامی است و سپاه در انجام برنامه‌های فرهنگی و تشویق به امر حجاب و دعوت به خوبی‌ها و ترویج فضایل اقداماتی انجام می‌دهد‌. 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ملارد افزود: شهرستان ملارد ارزش‌های بسیاری دارد و با توجه با وجود شهرک‌های صنعتی و کارخانجات می توان ملارد را شهر کسب و کار و شهدای اقتدار نامید. 

وی درخصوص دستگیری‌های مسوولین متخلف بیان داشت: در این خصوص رفتار امر به معروف صورت می‌گیرد و پیش از دستگیری چندین بار تذکر داده می‌شود و بسیج ادارات به روسای ادارات در راهنمایی و ارشاد کمک کرده اما گاهی اوقات لازم است دستگاه‌ قضایی وارد عمل شود. 

در ادامه گفت‌وگویی میان خبرنگاران و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه و نماینده ولی‌فقیه در ناحیه انجام شد و در پایان آیین تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام/۶۷۰۷۵/

نظر شما