شناسهٔ خبر: 55677081 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

برخی از کاربران فیفا ۲۳ (FIFA 23) را تقریبا رایگان پیش‌خرید کرده‌اند!

گل به خودی الکترونیک آرتز / pcgamer

صاحب‌خبر -

قیمت بازی‌های در مناطق و کشورهای مختلف یکسان نیست و این موضوع باعث شده که بعضی‌ها بتوانند بازی فیفا ۲۳ (FIFA 23) را تقریبا رایگان پیش‌خرید کنند. جالب‌تر اینکه الکترونیک آرتز هم با این موضوع مشکل ندارد. 

فروشگاه اپیک گیمز در هند فیفا ۲۳، آن هم آلتیمت ادیشن، را با قیمت ۴.۸ روپیه (۰.۰۶ دلار) برای پیش‌خرید در دسترس قرار داده بود. این قیمت گذاری به اشتباه صورت گرفته و قیمت نسخه آلتیمیت FIFA 23 در واقع حدود ۴۸۰۰ روپیه (معادل ۶۰ دلار) است. از این رو گروهی توانسته‌اند بازی را عملا با یک تخفیف ۹۹٪ پیش‌خرید کنند ولی الکترونیک آرتز با این موضوع مشکل ندارد.

چند هفته پیش، زمانی که به طور ناخواسته پیش‌خرید فیفا 23 را با قیمتی نادرست در فروشگاه اپیک گیمز ارائه دادیم، یک گل به خودی بسیار دیدنی به ثمر رساندیم. این اشتباه ما بود و می‌خواهیم به شما اطلاع دهیم که به همه پیش‌خریدهایی که با آن قیمت انجام شدند،‌ احترام می‌گذاریم.

فیفا ۲۳ (FIFA 23) فیفا ۲۳ (FIFA 23)

فیفا ۲۳ به عنوان بزرگ‌ترین نسخه از سری معرفی شده و در ساخت آن از تکنولوژی هایپر موشن ۲ (Hypermotion 2) استفاده شده است. از این رو FIFA 23 از فیزیک برخورد پیشرفته، دریبلینگ تکنیکی، حرکت کامل تیمی و زمین‌های فوق واقعی جدید بهره خواهد برد. باید اشاره کنیم که دو روز پیش همکاری مارول و EA در بازی FIFA 23 اعلام شده بود.

FIFA 23 در روز ۳۰ سپتامبر (۸ مهر) برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵ و پی‌سی عرضه می‌شود. 

چرا رانندگی کردن تو بازی ها کند به نظر می‌رسه؟

تماشا از یوتیوب ویجیاتو پلاس

pcgamer

نظر شما