شناسهٔ خبر: 55676317 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

گاف پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع شهرداران کلان شهرها

تکیه ادیسون و ماری کوری بر کرسی زاکانی و معاونش! + عکس

اقتصادنیوز: گاف پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع شهرداران کلان شهرها دستمایه شوخی برخی از مخاطبان این سایت شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز وب‌سایت رسمی مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران امروز رسما آغاز به کار کرده است . اما در بخش معرفی ساختار این مجمع به جای اعضای این مجمع نام ریاضیدانان و فیزیکدان های مرحوم جهان آورده شده است .

امروز درحاشیه جلسه شهرداران کلان شهرهای ایران وب سایت رسمی مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران و رئیس مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران ، شهرداران بیست کلانشهر کشور و برخی از مسئولان و مدیران ارشد مدیریت شهری تهران رسماً آغاز به کار کرد ه است . 

photo_۲۰۲۲-۰۸-۱۷_۱۸-۳۹-۳۸

علیرضا زاکانی شهردار تهران و رئیس مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران ، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران ، احسان متولیان دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران و همچنین شهرداران بیست کلانشهر کشور در این مراسم حضور داشتند.وب سایتی که مشکللات اساسی دارد و مشخص نیست قبل از رونمایی یک بار توسط مسئولان این مجمع دیده شده است یا خیر ؟

photo_۲۰۲۲-۰۸-۱۷_۱۸-۳۹-۵۵

اکو ایران در این باره نوشت: اما در بخش ساختار مجمع به جای اسامی نام فیزیکدان های مشهور جهان آمده است در این ساختار در جایگاه علیرضا زاکانی  نام توماس ادیسون آمده است . در زیر مجموعه وی آیزاک نیوتون ،پاسکال و ماری کوری هستند . پل دایرک و مکسول در زیر مجموعه نیوتون قرار گرفته و جیمزوات هم زیر مجموعه پاسکال است . کارل گاوس و ویل تامسون نیز زیر مجموعه ماری کوری هستند !

photo_۲۰۲۲-۰۸-۱۷_۱۸-۳۹-۱۰

در حال حاضر علیرضا زاکانی براساس رای گیری در 30 آذر ماه سال پیش به ریاست مجمع شهرداران کلانشهر های ایران انتخاب شد. .

نظر شما