شناسهٔ خبر: 55675772 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

حقایق نقل و انتقالات از سوی رونالدو فاش خواهد شد

کریستیانو رونالدو، ستاره منچستریونایتد، مدعی شد که دفترچه‌ای پر از گزارش‌های اشتباه رسانه‌ها در مورد خودش را نگه می‌دارد و قول داده سکوت خود را در هفته‌های آینده بشکند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، رونالدو در تمام تابستان با خبرنگاران روبرو بوده، در حالی که گمانه زنی‌ها در مورد آینده او در منچستریونایتد افزایش یافته است و اظهارات عمومی او را به پیام‌های کوتاه ارسال شده در رسانه‌های اجتماعی محدود کرده است.

او از حساب‌های خود استفاده کرد تا نشان دهد که در بازی دوستانه پیش فصل مقابل رایووایکانو، جایی که پس از ۴۵ دقیقه ورزشگاه را ترک کرد، به میادین بازمی‌گردد.

البته این موضوع باعث نشد که گزارش‌های مربوط به آینده او تقریباً بدون وقفه در چند هفته گذشته باقی بماند، و اتفاق نظر بر این است که رونالدو می‌خواهد قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات یونایتد را ترک کند.

اما رونالدو در جدیدترین حضور خود در اینستاگرام قول داد که به زودی صحبت خواهد کرد.

کریستیانو رونالدو در اینستاگرام می‌گوید که "یک دفترچه" از اخبار پیرامون خود دارد و به زودی در مصاحبه‌ای حقایق را آشکار خواهد شد.

«آنها وقتی چند هفته دیگر مصاحبه کنم، حقیقت را می‌دانند. رسانه‌ها دروغ می‌گویند.» رونالدو در پاسخ به اظهار نظر هواداران نوشت و پیش از این اشاره کرد که همه شایعات و گزارش‌هایی که درباره او منتشر می‌شود را پیگیری می‌کند.

«من یک دفترچه یادداشت دارم و در چند ماه گذشته از ۱۰۰ خبر [نوشته شده]، فقط پنج خبر درست بود. تصور کنید چطور است. به این نکته دقت کنید.»

رونالدو هنوز برای فصل ۲۰۲۲-۲۳ گلزنی نکرده است زیرا یونایتد فصل جدید لیگ برتر را با دو شکست متوالی آغاز کرده است.

تن هاگ خواستار خروج رونالدو

اریک تن هاگ، سرمربی منچستریونایتد آماده است تا به حماسه خروج کریستیانو رونالدو پایان دهد.

تمایل این ستاره برای جدایی بر ماه‌های اول حضور تن هاگ در اولدترافورد سایه افکنده و یونایتد در تمایل خود برای حفظ او ثابت قدم است. اما شرایط پس از شروع فاجعه بار فصل لیگ برتر به اوج رسیده است.

با افزایش گزارش‌ها مبنی بر اینکه رفتار ستاره باعث تفرقه بین هم تیمی‌هایش می شود، سرمربی هلندی می‌خواهد سریع عمل کند.

روزنامه سان ادعا می‌کند که تن هاگ پس از تایید علنی در چندین مورد که او را به عنوان یکی از اعضای اصلی تیم خود می‌بیند، قرار است به آرزوی خروج رونالدو رضایت دهد.

رونالدو کجا می‌تواند برود؟

با این حال، یک مشکل از دیدگاه یونایتد، یافتن باشگاهی برای جذب است.

شیاطین سرخ با جذب او از یوونتوس کمتر از یک سال پیش به ستاره پرتغالی اجازه فسخ قرارداد را نمی‌دهند، در حالی که هنوز هیچ پیشنهاد مشخصی برای فروش او دریافت نکرده‌اند.

خورخه مندز، ایجنت رونالدو ادعا می‌کند که او قبلاً قراردادی دارد، اما باشگاه از افشای قیمت درخواستی خود برای انتقال بازیکن سابق رئال مادرید خودداری کرده است.

چلسی و اتلتیکو مادرید دو باشگاهی هستند که به طور آزمایشی با رونالدو پیوند خورده‌اند و هر دو حضور در لیگ قهرمانان را ارائه می‌دهند که انگیزه اصلی او است.

گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که آلوارو موراتا یا آنتوان گریزمان می‌توانند راه دیگری را در معامله با تیم اسپانیایی تغییر دهند، اگرچه ترس از واکنش شدید هواداران وجود دارد که در یک بازی پیش‌فصل در اعتراض به این تیم، بنر «CR۷ Not Welcome» را از روی سکوها آویزان کردند.

انتهای پیام/
 

برچسب‌ها:

نظر شما