شناسهٔ خبر: 55675665 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ستاره‌صبح | لینک خبر

اخبار

صاحب‌خبر -

هشدار سیلاب ناگهانی در استان‌های جنوبی
سازمان هواشناسی با هشدار نسبت به سیلاب ناگهانی در استان‌های جنوبی کشور از افزایش آلودگی هوا در جنوب غرب و غرب طی ۳ روز آینده خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز: بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی طی 5 روز آینده در نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان و ارتفاعات جنوب کرمان رشد ابرهای همرَفتی، رگبار، وزش باد شدید و رعدوبرق پیش‌بینی‌شده است.
در نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان بارش شدت خواهد داشت. سایر مناطق کشور جو آرام و پایدار خواهد بود. طی 3 روز آینده در استان‌های مرزی کشور واقع در جنوب غرب و غرب کشور غبار رقیق و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.
همچنین طی این مدت وزش باد شدید در مناطقی از شمال شرق و شرق روی خواهد داد که در منطقه زابل باعث خیزش گردو خاک و کاهش دید افقی خواهد شد. طی 3 روز آینده شرق دریای عمان و شرق تنگه هرمز مواج و متلاطم خواهد بود.

الکس به اعدام محکوم شد
مسعود ستایشی، سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سؤالی درباره بازداشت یکی از سر شبکه‌های فساد به نام الکس (شهروز سخنوری) گفت: این فرد به اعدام محکوم شد همچنین متهمان دیگر به موجب فراهم کردن زمینه فساد به هشت سال حبس محکوم شدند و حکم در حال اجرا است. متهم دیگری هم در پرونده است که حکم وی هنوز اجرانشده است. به گزارش انتخاب، مسعود ستایشی، سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سؤالی درباره بازداشت یکی از سر شبکه‌های فساد به نام الکس (شهروز سخنوری) که دو سال پیش به همراه مادر و فردی که رابط وی بود، دستگیر شد، گفت: راه‌اندازی شبکه سازمان‌یافته فساد از اتهامات این فرد است.
وی ادامه داد: این فرد به اعدام محکوم شد همچنین متهمان دیگر به موجب فراهم کردن زمینه فساد به هشت سال حبس محکوم شدند و حکم در حال اجرا است. متهم دیگری هم در پرونده است که حکم وی هنوز اجرانشده است.

نظر شما