شناسهٔ خبر: 55675518 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

سومین نشست هیئت رییسه فدراسیون پهلوانی تشکیل شد

سومین جلسه اعضای هیات رئیسه فدراسیون ورزشهای زورخانه ای و کشتی پهلوانی در سال 1401 برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی؛ در بیست و ششمین روز از مردادماه 1401،  سومین نشست اعضای هیئت رییسه فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی در ساختمان فدراسیون واقع در ورزشگاه شهید شیرودی برگزار گردید.

در ابتدای جلسه رییس فدراسیون ضمن آرزوی قبولی عزاداری های ایام شهادت حضرت اباعبدالله حسین (ع) و یاران با وفایش برای حاضرین جلسه، گزارشی از عملکرد و فعالیت های ماه های گذشته فدراسیون را ارائه و در ادامه دستور جلسه را مطرح نمودند.

از اهم مصوبات جلسه می توان به انتخاب و تعیین مسوولین کمیته های فدراسیون از جمله ورزش زورخانه ای، کشتی پهلوانی، مرشدی، استعدادیابی، روابط بین الملل و ...، طراحی و ساخت نرم افزار و  دستگاه داوری الکترونیک جهت قضاوت در مسابقات زورخانه ای، ایجاد سیستم نرم افزاری و سامانه آموزشی و مسابقاتی فدراسیون، پرداخت هدایای نقدی در رقابت های قهرمانی کشور در مقطع نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برحسب شرایط مالی فدراسیون، اعزام تیم منتخب از اعضای تیم ملی جهت شرکت در فستیوال بازیهای ملی و آیینی در کشور ایتالیا  و ... اشاره کرد.

گفتنی است دکتر مهرعلی باران چشمه (رییس فدراسیون)، سیدحسن سبزواری (نایب رییس)، مسعود ملکی (دبیرکل)، امید کوره چی(بازرس و عضو هیئت رییسه)، اسماعیل سرپرست(خبره ورزشی و عضو هیئت رییسه)، سرکارخانم جعفری (خزانه دار و عضو هیئت رییسه) و علی اصغر خمسه     (مشاور حقوقی) در این جلسه حضور داشتند.

نظر شما