شناسهٔ خبر: 55675279 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

گزینه اضطراری؛ ستاره جوان چلسی در راه یونایتد

منچستریونایتد در حال بررسی شرایط جذب کریستین پولیسیچ، ستاره آمریکایی چلسی بوده و خود این بازیکن نیز خواهان انتقال به اولدترافورد است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، شرایط در فصل جدید نیز برای کریستین پولیسیچ چندان عوض نشده و این وینگر جوان همچنان جایی در ترکیب ثابت مدنظر توماس توخل ندارد. امروز نشریه اتلتیک در گزارشی مدعی شد مدیران منچستریونایتد در حال بررسی ارسال پیشنهاد قرضی برای این ستاره 23 ساله هستند. کریستین پولیسیچ از فرصت نه‌چندان زیاد قرار گرفتن در ترکیب ثابت چلسی ناراضی بوده و می‌خواهد قبل از جام جهانی 2022، زمان بیشتری برای قرار گرفتن در میدان پیدا کند.

در ماه‌های اخیر تیم‌هایی چون نیوکاسل، یوونتوس و اتلتیکومادرید نیز برای جذب کاپیتان تیم ملی آمریکا وارد عمل شد‌اند، اما باشگاه‌های مذکور خواهان خرید دائمی این بازیکن هستند، نه انتقال قرضی. اما چلسی به هیچ‌عنوان تمایلی به فروش همیشگی کریستین پولیسیچ ندارد و تصور می‌کند این بازیکن در سال‌های آینده می‌تواند نقش مهمی در ترکیب ایفا کند. اما مدیران این باشگاه آماده هستند تا گزینه‌های قرضی را بررسی کنند و به همین علت ممکن است فصل بعد این ستاره جوان در اولدترافورد بازی کند.

به نظر می‌رسد خود کریستین پولیسیچ نیز خواهان انتقال به منچستریونایتد شده و می‌خواهد در این تیم فرصت بیشتری برای بازی کردن پیدا کند. شرایط کریستیانو رونالدو هنوز مشخص نیست و آینده این ستاره پرتغالی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. مارکوس راشفورد و جیدون سانچو در فصل جدید خیلی آماده نیستند و مصدومیت آنتونی مارسیال، باعث شده جذب کریستین پولیسیچ در دستور کار مدیران یونایتد قرار گیرد.

نظر شما