شناسهٔ خبر: 55674368 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

گزارش مارکا

ماموریت دشوار یونایتد؛ ستاره پرتغالی جانشین رونالدو؟

منچستریونایتد که می داند احتمال جدایی رونالدو بالاست، برای جانشینی او قصد جذب ستاره پرتغالی اتلتیکومادرید دیگر را دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته بود که مارکا ادعا کرد منچستریونایتد قصد جذب کاسیمیرو، هافبک رئال، را دارد و نماینده های این باشگاه به همین منظور در مادرید حضور دارند. مارکا کمی بعد گزارش داد که منچستریونایتد ژوائو فلیکس ستاره پرتغالی اتلتیکو مادرید، را نیز می خواهد.

شروع بسیار بد منچستریونایتد و قرار گرفتن این تیم در قعر جدول لیگ برتر انگلیس باعث شده تا مدیران این باشگاه سخت به دنبال تقویت تیم باشند و تنها دو هفته برای این کار وقت دارند. به زودی مهلت نقل و انتقالات تابستانی تمام می شود و یونایتد هنوز نتوانسته بازیکن مطرحی جذب کند. پس از جدایی نمانیا ماتیچ و پل پوگبا، یونایتد قصد جذب فرانکی دی‌یونگ را داشت اما ستاره بارسلونا تمایلی برای جدایی ندارد. با پاسخ منفی دی‌یونگ، منچستریونایتد حالا قصد جذب کاسیمیرو را دارد ولی یکی دیگر از مشکلات یونایتد به خط حمله بر می‌گردد.

 مارکا نوشته است که ژوائو فلیکس، بال پرتغالی اتلتیکو، گزینه شماره یک شیاطین سرخ برای تقویت خط حمله است. در روزهایی که شایعات جدایی رونالدو بیشتر شده، مسئولان یونایتد مذاکره با ژرژ مندس، مدیر برنامه های ژوائو، را شروع کرده اند ولی جلب رضایت اتلتیکو بسیار دشوار است. اتلتیکو ژوائو را سه سال پیش با 120 میلیون یورو از بنفیکا خرید و حاضر نیست با رقمی کمتر بفروشد. ژوائو فصل جاری شروعی توفانی داشته و در بازی برابر ختافه سه پاس گل داد. او از نظر دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو، غیر قابل فروش است و منچستریونایتد کار بسیاری دشواری برای جذب ستاره پرتغالی خواهد داشت.

نظر شما