شناسهٔ خبر: 55672596 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

از امروز معلمان می توانند مدارک را در سامانه رتبه‌بندی بارگذاری کنند

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: معلمان براساس رقم اول سمت راست کد ملی از امروز مدارک و مستندات خود را در سامانه رتبه‌بندی بارگذاری کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، صادق ستاری‌فرد سخنگوی وزارت آموزش و پرورش درباره آغاز فرایند رتبه‌بندی معلمان از امروز اظهار کرد: رتبه‌بندی معلمان از امروز وارد فاز عملیاتی و اجرایی شد و با پیگیری مرکز فناوری وزارت آموزش و پرورش، سامانه رتبه‌بندی معلمان به آدرس rtb.medu.ir امروز بارگذاری شد.

وی افزود: معلمان براساس رقم اول سمت راست کد ملی از امروز مدارک و مستندات خود را در سامانه مربوطه بارگذاری کنند. بر این اساس مدارک مرتبط در حوزه‌های شایستگی عمومی، حرفه‌ای، تخصصی و تجربه را بارگذاری کنند و مدارک در یک بازه زمانی در سطح مناطق و استان‌ها و برای رتبه‌های بالاتر در سطح وزارتخانه توسط اعضای هیئت ممیزه بررسی می‌شود.

ستاری‌فرد گفت: تمام فرایندهای نظام رتبه‌بندی باید در سامانه مستقر شود و مراکز فناوری، سنجش و نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش نظام رتبه‌بندی را پیگیری می‌کنند.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: پیش بینی این است بررسی مستندات به 1.5 ماه زمان نیاز داشته باشد، طی روزهای آینده با حمایت سازمان برنامه و بودجه بخشی از مطالبات فرهنگیان واریز می‌شود.

از امروز معلمان می توانند مدارک را در سامانه رتبه‌بندی بارگذاری کنند

نظر شما