شناسهٔ خبر: 55672595 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

مارکو فان‌باستن:

روح یوهان کرویُف از بارسلونا در عذاب است

مارکو فان‌باستن، اسطوره فوتبال هلند، معتقد است اگر یوهان کرویُف زنده بود، به بارسلونا اجازه بدرفتاری با فرانکی دی‌یونگ را نمی داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، آینده فرانکی دی یونگ، هافبک هلندی و 25 ساله بارسلونا تبدیل به مشکل بزرگی برای مدیران این باشگاه شده و نام تیم فصل بعد این بازیکن در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. دو باشگاه چلسی و منچستریونایتد در هفته‌های اخیر به‌صورت جدی برای خرید فرانکی دی یونگ اقدام کرده و هر دو حتی حاضر به پرداخت دستمزد بیست و دو میلیون یورویی او نیز شده‌اند، اما خود دی یونگ تمایلی به جدایی ندارد. در صورت قبول پیشنهاد کاهش دستمزد، بارسلونا علاقه زیادی به حفظ این بازیکن برای فصل بعد دارد، اما همین درخواست باعث دلخوری دی یونگ شده و به نظر می‌رسد او را به ماندن در این باشگاه مصمم‌تر کرده است.

دی یونگ متعجب است که چگونه باشگاه برای خرید بازیکنان جدید بیش از صدوپنجاه میلیون یورو هزینه می کند ولی از او درخواست کاهش دستمزد دارد. اخیرا حتی ادعا شد که باشگاه بارسلونا به دی یونگ گفته است که تمدید قرارداد دو سال پیش او غیرقانونی بوده است.

مارکو فان‌باستن، اسطوره فوتبال هلند، این رفتار با دی یونگ را باور نمی کند. او به زیگو اسپورت گفت:« مطمئنم اگر یوهان کرویُف(اسطوره بارسا و فوتبال هلند) زنده بود، از رفتار مدیران بارسلونا شرم‌سار می شد. روح او الان در عذاب است. این رفتار با دی یونگ در شان باشگاهی مثل بارسلونا نیست و آنها اعتبار جهانی بارسلونا را خدشه‌دار کرده اند. کرویُف اگر زنده بود، اجازه نمی داد بارسلونا با بازیکنش چنین رفتاری کند. تصور نمی کردم روزی چنین رفتاری را از باشگاه بارسلونا ببینم. مشخص است که دی یونگ دوست ندارد به منچستریونایتد برود و قصد ماندن دارد. در بارسلونا هر کاری می کنند تا او راضی به جدایی شود و این غیر قابل باور است.»

نظر شما