شناسهٔ خبر: 55672177 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ائتلاف مسی و نیمار برای جلوگیری از قلدری امباپه در پاری‌سن‌ژرمن

دو ستاره اهل آمریکای جنوبی تیم فوتبال پاری‌سن‌‌ژرمن با یکدیگر متحد شده‌اند تا مانع از سلطه هم‌تیمی فرانسوی‌شان بر تیم شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه حواشی مربوط به اولین بازی کیلیان امباپه در فصل جدید برای پاری‌سن‌ژرمن که در ابتدای هفته جاری برابر مونپولیه بود، اکنون داستان جنجالی دیگری درباره او و دو هم‌تیمی اهل آمریکای جنوبی‌اش شکل گرفته است، داستانی حاکی از متحد شدن این دو نفر برای جلوگیری از بیشتری قلدر شدن نیمار.

گویا امباپه به سبب امتیازاتی که از پاری‌سن‌ژرمن هنگام تمدید قرارداد گرفته (از جمله نظر دادن درباره عزل و نصب مربیان و خرید و فروش بازیکنان) احساس می‌کند که نسبت به سایر بازیکنان این تیم حق آب و گِل بیشتری در پارک دو پرنس دارد. در واقع چیزی که سبب شده چنین احساسی نسبت به او شکل بگیرد، رفتارهایش در بازی مقابل مون‌پولیه بود  وقتی که که برای زدن پنالتی دوم تیم با نیمار مشاجره‌ای کوتاه داشت، حاضر نشد شادی پس از گل کند و تیم را در تایم اوت نوشیدن آب در کنار زمین همراهی کند. او در یکی از حملات تیم هم به خاطر اینکه هم‌تیمی‌اش ویتینیا به جای او توپ را به مسی پاس داد عصبانی شد و در جای خود ایستاد.

اکنون نشریه ناسیونال اسپانیا نوشته است که لیونل مسی با نیمار دست به یکی کرده‌اند تا نگذارند که قدرت امباپه در پارک دو پرنس به حدی برسد که بخواهد برای آنها هم قلدری کند.

امباپه اما نه تنها می‌خواهد پردرآمدترین بازیکن تیم باشد، بلکه می‌خواهد همه تحت امر او باشند و به همین دلیل هم ظاهراً از مسئولان باشگاه خواسته جلسه‌ای برگزار کنند و در آن مشخص کنند که این اوست که رختکن تیم را مدیریت می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما