شناسهٔ خبر: 55671913 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

در مجتمع مارکیز؛

پنجمین شعبه کتابفروشی بوک‌لند افتتاح می‌شود

پنجمین شعبه کتابفروشی بوک‌لند مجتمع تجاری مارکیز سعادت‌آباد تهران افتتاح می‌شود.

صاحب‌خبر -
پنجمین شعبه کتابفروشی بوک‌لند افتتاح می‌شود
 نوشین خاکی، مدیر منابع انسانی کتابفروشی بوک‌لند در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، درباره افتتاح شعبه جدید کتابفروشی بوک‌لند اظهار کرد: سومین شعبه کتابفروشی بوک‌لند پنجشنبه (27 مرداد‌ماه) در سعادت‌آباد افتتاح می‌شود.
 
وی با بیان اینکه کتابفروشی بوک‌لند سومین شعبه این کتابفروشی در تهران است، عنوان کرد: کتابفروشی بوک‌لند دو شعبه در شیراز و سه شعبه در تهران دارد.  بوک‌لند دارای یک شعبه فعال در شیراز و دو شعبه فعال در تهران است. سومین شعبه بوک‌لند قرار است، پنجشنبه 27 مرداد‌ماه در سعادت‌آباد، میدان کاج، سرو شرقی مجتمع تجاری مارکیز، طبقه دوم افتتاح شود.
 
مدیر منابع انسانی کتابفروشی بوک‌لند گفت: نخستین کتابفروشی بوک‌لند در مرکز خرید پالادیوم زعفرانیه، دومین شعبه در اقدسیه مرکز خرید آوا سنتر، سومین شعبه نیز پنجشنبه در مرکز تجاری  مارکیز سعادت آباد افتتاح می‌شود. شعبه شیراز هم در خیابان ستارخان، مجنمع تجاری شیراز مال قرار دارد.
 
خاکی درباره متراژ این کتابفروشی و تعداد عناوین کتاب‌هایی که قرار است در این کتابفروشی عرضه شود، گفت: مساحت این کتابفروشی 255 متر است. در این کتابفروشی 7هزار عنوان کتاب بزرگسال و 4 هزار عنوان کتاب کودک و نوجوان عرضه خواهد شد؛ البته تعداد عناوین کتاب‌های بزرگسال  در این کتابفروشی به 10‌هزار عنوان خواهد رسید.
 
وی درباره بخش‌های مختلف این کتابفروشی گفت: کتابفروشی بوک‌لند شعبه سعادت‌آباد شامل بخش‌های کتاب بزرگسال، کودک و سرگرمی، نوشت‌افزار و هدایای‌ هنری خواهد بود. بخش هدایای هنری با هدف حمایت از هنرمندان داخلی و رفع نیاز مخاطبان در  این شعبه از کتابفروشی بوک‌لند قرار داده شده و شامل هنرها و صنایع دستی هنرمندان داخلی است.
 
مدیر منابع انسانی کتابفروشی بوک‌لند درباره افتتاح این کتابفروشی گفت: شعبه جدید کتابفروشی بوک‌لند پنج شنبه 27 مرداد‌ماه ازساعت 18 تا 21 در مجتمع تجاری مارکیز سعادت‌آباد با حضور تعدادی از ناشران، نویسندگان و اهالی فرهنگ و هنر افتتاح خواهد شد.
 
خاکی درباره ویژگی کتابفروشی‌های بوک‌لند گفت: شکل ارتباط با مخاطب در یک کتابفروشی بسیار مهم است و شعبه‌های مختلف این کتابفروشی بر ارتباط و خدمات‌دهی درست و منطقی به مردم استوار است. ارائه بالاترین سطح خدمات‌دهی به مردم و توجه به تنوع اقلام و  کیفیت محصولات فرهنگی از ویژگی‌های مهم  کتابفروشی‌های بوک‌لند است.

برچسب‌ها:

نظر شما