شناسهٔ خبر: 55671717 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

به صورت زنده و مستقیم

پوشش حداکثری مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی در صداوسیما

پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی در قونیه به طور کامل تحت پوشش صداوسیما قرار گرفته است، اختتامیه هم به صورت زنده پخش می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی که از ۱۷ تا ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ در قونیه ترکیه برگزار می شود به طور کامل تحت پوشش سازمان صداوسیما قرار گرفته و به صورت زنده پخش می شود.

نمایندگان کاروان ایران در این دوره از مسابقات با بیش از ۲۴۰ ورزشکار در ۱۶ رشته ورزشی حضور پیدا کرده اند.

در تیم اعزامی سازمان صداوسیما، خبرنگارانی از خبرگزاری صدا و سیما، رادیو ورزش و معاونت برون مرزی حضور دارند که به سرپرستی شبکه ورزش سیما در قالب ارتباط زنده تصویری، تلفنی، بسته‌ها و گزارش‌های خبری، آخرین اخبار و اتفاقات این مسابقات را به سمع و نظر مخاطبان می‌رسانند.

تهیه و تولید ویژه برنامه بازی‌های کشورهای اسلامی در شبکه ورزش، بیش از ۸ ساعت پخش زنده مسابقات، بیش از ۱۵ ارتباط زنده تصویری، بسته‌های گزارشی برای بخش‌های مختلف خبری، گزارش زنده از محل مسابقات در رادیو ورزش، پوشش ویژه از رادیو تازه تاسیس ورزش بانوان، از جمله کارهای روزانه در ایام برگزاری این دوره از مسابقات است.

از نکات قابل توجه در این دوره از بازی‌ها، وجود نداشتن خط پخش زنده تلویزیونی مسابقات رشته‌های مختلف ورزشی در مراحل مقدماتی بود که با تلاش تیم اعزامی به محل برگزاری مسابقات، از طریق ارسال و دریافت خطوط اینترنتی محقق شد.

در پی این تلاش ها حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان نیز در پیامی، مراتب قدردانی و سپاس خود را از خبرنگاران و گزارشگران اعزامی که در طول مدت برگزاری این مسابقات در کنار ملی‌پوشان کشورمان حضور داشتند، اعلام کردند.

اختتامیه این دوره از بازی‌ها فردا شب، پنجشنبه ۲۷ مردادماه ۱۴۰۱ از ساعت ۲۱ با رژه اعضای کاروان ایران برگزار می‌ شود و این مراسم نیز به صورت زنده از شبکه ورزش سیما پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

نظر شما