شناسهٔ خبر: 55671514 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دادستان سیستان و بلوچستان دستور ترخیص لاستیک و لوازم یدکی دپو شده در انبار چابهار را صادر کرد

دادستان مرکز سیستان و بلوچستان در بازدید از انبار‌های اداره کل بنادر و دریانوردی در چابهار دستور ترخیص کالا‌های لاستیک و لوازم یدکی دپو شده در این انبار‌ها را صادر کرد.

صاحب‌خبر -

  روابط عمومی دادگستری سیستان و بلوچستان؛ مهدی شمس‌آبادی دادستان مرکز سیستان و بلوچستان در راستای جلوگیری از دپوی غیر مجاز کالا‌ها و تسریع در روند ترخیص آن‌ها و بررسی مشکلات و معضلات در این حوزه از انبار‌های اداره کل بنادر و دریانوردی چابهار بازدید کرد.

در این بازدید که رییس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان چابهار نیز حضور داشتند، انبار‌های اداره بنادر و دریانوردی چابهار، منطقه آزاد و گمرک مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.

دادستان مرکز سیستان و بلوچستان ضمن بررسی و رصد این انبار‌ها به صورت سرزده، نسبت به رفع مشکل دپوی لاستیک و لوازم یدکی در این انبار‌ها دستور قضایی و تذکرات لازم به مسوولان دست اندرکار را صادر کرد و همچنین مقرر شد بازدید‌های سرزده از انبار‌های سطح شهرستان و ستاد اجرایی و اموال تملیکی نیز به صورت مستمر توسط مقامات قضایی انجام شود.

شمس آبادی در سخنانی تصریح کرد: نباید در سطح استان انبار‌ها نسبت به نگهداشت طولانی و غیرمجاز کالا‌ها اقدام کنند و باید با نظارت مسوولان مرتبط از جمله سازمان صمت و گمرک نسبت به ثبت انبار‌ها در سامانه جامع انبار‌ها اقدام و دادستان‌های استان نسبت به رصد این انبار‌ها مستمرا اقدام و نتیجه را به مرکز اعلام کنند.

نظر شما