شناسهٔ خبر: 55671444 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

پیام‌هایی که برای فقدان بابک بروزیه مخابره می‌شود

دبیر چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر، رییس سازمان سینمایی و انجمن بازیگران سینمای ایران در پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت بابک برزویه هنرمند عکاس را تسلیت گفتند.

صاحب‌خبر -

در پی درگذشت بابک برزویه، دبیر چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در پیامی در گذشت این عکاس سینمای ایران را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر، در متن پیام مجتبی امینی آمده است: 
«کُلُّ نَفْسٍ ذائِقَةُ الْمَوْتِ ثمَّ إِلَیْنا تُرْجَعُونَ»
خبر ناگوار درگذشت بابک برزویه دوست‌داشتنی، که از حاذق‌ترین و قدیمی‌ترین عکاسان مطبوعاتی و سینمایی به‌شمار می‌رفت، ما را نیز چون خانواده بزرگ سینما و رسانه متألم و متاثر گردانید. 
او که در جرگه پیشکسوتان عرصه عکاسی خبری، هنری و سینمایی قرار می‌گرفت، در سال ۱۳۷۵ برای عکاسی فیلم سینمایی «سفر به چزابه» مرحوم رسول ملاقلی‌پور، موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین عکاسی فیلم از چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر شد. 

از آنجا که در میانه خیل ثانیه‌های بی‌صدا هر دم جرس فریاد می‌دارد که بربندید محمل‌ها، بابک برزویه عزیز نیز که همواره دوستی مشفق و همراهی فروتن بود، ترک تن و دنیای فانی گفت تا علاوه‌بر خانواده داغ‌دارش، جامعه هنری و رسانه‌ای را نیز با قاب‌های ماندگارش تنها بگذارد.
اینجانب به عنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ سینما و رسانه، ضمن عرض تسلیت و همدردی، برای بازماندگان و به‌ویژه خانواده محترم ایشان صبر جمیل و برای آن مرحوم غفران واسعه الهی مسئلت می‌دارم.»

رییس سازمان سینمایی درگذشت بابک برزویه را تسلیت گفت.
بابک برزویه، عکاس سینما و مطبوعات دیروز (سه‌شنبه ۲۵ مرداد ماه) در حالی که چندین ماه در کما به سر می‌برد، چشم از دنیا فرو بست.
به همین مناسبت، رئیس سازمان سینمایی کشور در پیامی، درگذشت این عکاس پیشکسوت و باسابقه مطبوعاتی و سینمایی را تسلیت گفت.
در پیام ریاست سازمان سینمایی کشور، آمده است:
«انا لله و انا الیه راجعون
خبر درگذشت زنده‌یاد «بابک بزویه»، عکاس پیشکسوت و صادق، با پشتکار و صاحب سبکِ و همکار گرانمایه و ارزنده ما موجب تألمِ بسیار شد.
او از چهره‌های شناخته شده عرصه عکاسی فیلم، سینما و مطبوعات کشور بود که در مدت حیات خود توانست آثارفاخر و برجسته بسیاری به یادگار بگذارد.
ضمن تسلیت به خانواده گرامی وی، اصحاب ارجمند سینما و رسانه، به‌ویژه عکاسان مطبوعاتی، از خداوند متعال برای او رحمت واسعه و برای بازماندگان، صبر و سلامتی مسئلت دارم.»
 


پیام تسلیت انجمن بازیگران سینمای ایران به مناسبت درگذشت بابک برزویه

در پی درگذشت بابک برزویه هنرمند عکاس،مدرس و بازیگر،انجمن بازیگران سینمای ایران پیام تسلیتی به شرح زیر صادر کرد:

«بازگشت همه به سوی اوست

در اندوهی بسیار،بابک برزویه عزیز پس از ماه‌ها جدال با خاموشی،از میان ما رفت .
شورای مرکزی انجمن بازیگران سینمای ایران ، در گذشت این هنرمند عکاس،مدرس و بازیگر را به حضور خانواده محترم ایشان و همکاران گرامی در انجمن عکاسان سینمای ایران  تسلیت عرض می‌نماید.
انجمن بازیگران سینمای ایران»

دبیر مسابقات فرهنگی هنری عکاسی سفره‌های ایرانی اسلامی هم درگذشت بابک برزویه هنرمند عکاس را تسلیت گفت.

محمدصالح حجت‌الاسلامی صاحب امتیاز و دبیر مسابقات فرهنگی و هنری سفره‌های ایرانی اسلامی در پیامی درگذشت بابک برزویه را تسلیت گفت. متن این پیام به این شرح است:

" آسمانی شدن بابک برزویه عزیز، هنرمندی توانمند، دوستی مشفق،  حامی و پر انرژی، که در سومین دوره مسابقه عکس یلدا صمیمانه ما را همراهی و میزبانی کرد، تسلیت می‌گوییم.
کسی که از سر صدق نیت و عشق به فرهنگ ایران زمین، کنارمان بود و برای توسعه رویداد هنری سفره‌های ایرانی اسلامی فراتر از انتظار به یاریمان شتافت.

خاطرات خوش همنشینی و غم فراغش را هرگز فراموش نخواهیم کرد.

این ضایعه را به جامعه هنری و خانواده محترم برزویه تسلیت می‌گوییم.

روحش شاد و یادش گرامی باد"
 

انتهای پیام

نظر شما