شناسهٔ خبر: 55671185 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

قانون اقدام راهبردی مجلس باید در بالاترین سطح رعایت شود

نایب رییس دوم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که تفاهم در حال انجام است و تصمیم سیاسی ایران هم برای انجام تفاهم گرفته شده و باید آمریکا موضع خود را مشخص کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین، عباس مقتدایی پس از جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی درباره جزییات این نشست که با حضور حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، علی شمخانی دبیرشورای عالی امنیت ملی، محمد اسلامی رییس سازمان انرژی اتمی و علی باقری رییس تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشور برگزار شد، گفت: در این جلسه دیدگاه هایی که نمایندگان داشتند، منتقل شد. علاوه بر این توضیحات لازم از سوی مقامات دست‌اندرکار جریان مذاکرات ارائه شد.

نایب رییس دوم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: باید به تفاهم یا هم‌فکری در بالاترین سطح برسیم که به نظر می‌رسد در جلسه امروز تا حدودی این موضوع انجام شد. البته جلسه دیگری هم دیروز بعد از ظهر در محل دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی تشکیل شده بود که در آن جلسه، اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به اتفاق همین دست‌اندرکاران که ذکر کردم حضور داشتند.

مقتدایی تصریح کرد: قانون اقدام راهبردی مجلس که تصویب شده، باید در بالاترین سطح رعایت شود و بر آن تاکید کنیم. به عبارتی این انطباق باید صورت بگیرد که روند تفاهم در حال انجام است و تصمیم سیاسی ایران گرفته شده است. اما باید طرف مقابل و آمریکایی ها تصمیم سیاسی خود را در این باره بگیرند. 

نظر شما