شناسهٔ خبر: 55671051 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیر بسیج حقوقدانان کرمانشاه: تضییع کنندگان حقوق عامه به دستگاه قضایی معرفی می‌شوند

کرمانشاه-ایرنا- مدیر سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه از اعلام گزارشات موارد تضییع حقوق عامه به دادستانی استان خبر داد و گفت: هر جا ترک فعل دستگاه‌های مختلف منتج به تضییع حقوق عامه شود، بسیج حقوقدانان به فوریت به مدعی العموم منعکس و مطالبه‌گر برخورد قاطع با خاطیان می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، «رسول بهرامی‌پور» روز چهارشنبه در نشست هیات اندیشه‌ورز سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه با موضوع حقوق عامه، حقوق شهری و شهروندی که با حضور شهردار کرمانشاه در شهرداری برگزار شد، پیرامون نقش آفرینی حقوقدانان بسیجی در کمک به مدیریت شهری به منظور حفظ حقوق شهری و شهروندی سخن گفت و ادامه داد: حقوقدانان بسیجی ظرفیت بسیار مناسبی در جهت ارایه خدمات مشاوره تخصصی به همه ادارات و نهادها به منظور گره گشایی از مشکلات مردم و کمک به حفظ اعتماد عمومی مردم نسبت به حاکمیت است که امیدواریم همه ادارات و شهرداری از این ظرفیت استفاده نمایند.

وی با اعلام آمادگی سازمان بسیج حقوقدانان استان برای همکاری تخصصی با شهرداری کرمانشاه گفت: امیدواریم با تشکیل کارگروه مشترک شهرداری و بسیج حقوقدانان با احصا مصادیق جهت همکاری بتوانیم نقش آفرینی موثری در جهت کمک به مدیریت شهری داشته باشیم.  

مدیر بسیج حقوقدانان کرمانشاه: تضییع کنندگان حقوق عامه به دستگاه قضایی معرفی می‌شوند

پیشگیری از تخلفات شهری در دستور کار شهرداری قرار دارد

در این جلسه شهردار کرمانشاه با استقبال از کمک های سازمان بسیج حقوقدانان اظهار داشت: بسیج حقوقدانان از سازمان های تخصصی بسیج است که خودم سال هاست توفیق حضور در بسیج حقوق دانان تهران را دارم.

«نادر نوروزی» با بیان اینکه رسالت همه ما در حکومت اسلامی خدمت به مردم است افزود: پیشگیری از تخلفات شهری در دستور کار شهرداری قرار دارد و با ارایه برنامه های مختلف در جهت خدمت به مردم حرکت می‌کنیم و در این مسیر از نظرات تخصصی حقوقدانان بسیجی استفاده خواهیم کرد.

وی با اعلام آمادگی شهرداری برای برگزاری همایش ها و کارگروه های مشترک با بسیج حقوقدانان ابراز امیدواری کرد: با نتایج حاصله از این برنامه ها بتوانیم در حوزه خدمات شهری و خدمت به مردم گام های موثری برداریم.

شهردار کرمانشاه در پایان از حضور حقوقدانان بسیجی و برگزاری جلسه هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه در شهرداری کرمانشاه تقدیر کرد.

در این جلسه اعضای هیات اندیشه ورز سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه به ارایه نظرات تخصصی پیرامون حقوق عامه، حقوق شهری و شهروندی پرداختند.

نظر شما