شناسهٔ خبر: 55669775 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

استیلی برنامه کامل تیم ملی در فیفادی را تشریح کرد؛

یک بازی تدارکاتی دیگر به برنامه تیم ملی اضافه شد

سرپرست تیم ملی فوتبال ایران برنامه‌های طراحی شده برای تیم ملی فوتبال ایران را در فیفادی پیش رو تشریح کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، حمید استیلی سرپرست تیم ملی فوتبال ایران درباره زمان دقیق آغاز اردوی تیم ملی در فیفادی پیش رو و همینطور اولین بازی تدارکاتی در این بازه پیش از سفر به اتریش اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد: از ۲۰ یا ۲۱ شهریور اردو را شروع می‌کنیم. اسکوچیچ می‌خواست بازی‌های لیگ ۱۹ شهریور تمام و اردوی تیم ملی بیستم شروع بشود. طبق برنامه قبل، اردو بیست و یکم با بازیکنان داخلی شروع می‌شود تا روز بیست و ششم که اسکوچیچ بازی تدارکاتی خواست. با مهدی مهدوی کیا صحبت کردم تا یک بازی خوب با تیم امید داشته باشیم و بیست و هفتم به سمت اتریش پرواز کنیم.

استیلی سپس با اشاره به قطعی شدن دیدار دوستان برابر سنگال قهرمان آفریقای جنوبی توضیح داد: بقیه بازیکنان (لژیونرها) ۲۸ شهریور که روز اول فیفادی است به ما اضافه می‌شوند. اول مهر، نخستین بازی ما است. سنگال بازی دوم ما و روز پنجم مهر است که قراردادش امضا شده. این بازی قطعی شده و در کشور اتریش برگزار می‌شود. برای بازی نخست هم در مراحل پایانی هستیم که قراردادش طی یکی دو روز آینده امضا می‌شود.

هافبک تیم ملی در جام جهانی 1998 سپس با توجه به اتفاقات دیدار دوستانه برابر الجزایر تاکید کرد که رقبای ایران با تیم کامل به مصاف شاگردان اسکوچیچ خواهند رفت و اضافه کرد: حریفان ما با بازیکنان اصلی می آیند. این بازی‌ها در فیفادی است و تیم‌ها با تمام بازیکنانشان می آیند. این بازی‌ها خیلی خوب و قوی خواهد بود.

بخش بعدی صحبت‌های حمید استیلی درباره دیدار برابر اروگوئه و مشکلات پیش روی فدراسیون برای نهایی کردن این مسابقه بود. سرپرست تیم ملی در اینباره گفت: قرار نبود درباره اروگوئه صحبت شود ولی دیگر همه می‌دانند. هماهنگی این مسابقه در مراحل پایانی است. با اینکه قرار است پولی هم به این تیم‌ها بدهیم، با مشکل مواجه هستیم چون تحریم هستیم و تیم‌ها نمی‌توانند مستقیم پول بگیرند. انتخاب کردن بازی برای تیم‌های دیگر به مراتب آسان‌تر است ولی برای ما واقعاً سخت است. ان شاءالله قرارداد اروگوئه هم امضا بشود و روز اول مهر بازی کنیم.

درنهایت استیلی به این موضوع  اشاره کرد که فدراسیون درصدد برگزاری یک بازی دوستانه دیگر هم بوده که این پیشنهاد با مخالفت اسکوچیچ مواجه شده است: قرار بود یک بازی هم روز اول فیفادی بگذاریم که اسکوچیچ مخالفت کرد و گفت فشار زیادی به بازیکنان می‌آید.

نظر شما