شناسهٔ خبر: 55668908 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آغاز توزیع کارت آزمون عملی رشته‌های کنکور هنر از امروز

کارت شرکت در جلسه آزمون داوطلبان هنر در آزمون سراسری ۱۴۰۱ که دارای آزمون عملی هستند، از امروز توزیع می‌شود.

صاحب‌خبر -

در اطلاعیه‌ای که سازمان سنجش آموزش کشور برای داوطلبان رشته‌های نقاشی، ارتباط‌ تصویری، آموزش هنر، طراحی پارچه و طراحی لباس، طراحی صنعتی و کتابت و نگارگری در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در آزمون سراسری ۱۴۰۱ که دارای آزمون عملی هستند، صادر کرده آمده است:

آزمون عملی رشته‌های نقاشی، ارتباط‌تصویری و آموزش هنر، طراحی پارچه و دوخت لباس صبح جمعه ۲۸ مرداد و آزمون رشته‌های طراحی صنعتی و کتابت و نگارگری عصر جمعه برگزار می‌شوند. 

بر این اساس، اگر داوطلبان بنا به هر دلیلی موفق به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون عملی یا طراحی نشوند، باید با همراه داشتن دو قطعه عکس و کارت‌شناسایی معتبر، در روزهای برگزاری آزمون به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص در شهرستان محل برگزاری آزمون مراجعه‌کنند.

کارت شرکت در آزمون این رشته‌ها از امروز چهارشنبه، ۲۶ مرداد تا فردا پنجشنبه ۲۷ مرداد از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قابل‌ مشاهده و دریافت است.

متقاضیان شرکت در آزمون در صورت هرگونه مغایرت یا اشکال در کارت ورود به جلسه می‌توانند روز پنج‌شنبه، ۲۷ مرداد از ساعت ۸ تا ۱۲ و عصر همان‌روز از ساعت ۱۴ تا ۱۸ به نماینده رفع نقص این سازمان مستقر در باجه رفع نقص کارت شرکت در آزمون مراجعه‌کنند. 

سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرده است که متقاضیان می‌توانند برای پاسخ به پرسش‌های خود تا روز پنج‌شنبه ۲۷ مرداد از ساعت ۸ تا ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۴ تا ۱۶ تماس بگیرند. همچنین بخش پاسخگویی اینترنتی این سازمان یا شماره تلفن ۴۲۱۶۳ پاسخگوی متقاضیان است.

نظر شما