شناسهٔ خبر: 55667523 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در پیامی عنوان شد؛

۲۶ مرداد ماه یادآور استقامت و پایمردی آزادگان سرافراز است

اراک- استاندار و نماینده ولی فقیه در مرکزی با صدور پیامی مشترک ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن را یادآور استقامت و پایمردی آزادگان عنوان کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی و فرزاد مخلص‌الائمه در پیامی مشترک به مناسبت فرارسیدن روز ۲۶ مرداد ماه سالروز ورود آزادگان سرافراز را به میهن اسلامی را تبریک گفتند.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بیست و ششم مرداد سالروز بازگشت غرورآفرین فرزندان روح‌الله به میهن اسلامی یادآور استقامت و پایمردی آزادگان سرافراز و گواه روشنی بر ایمان بالا و روحیه سلحشوری و مجاهدت ملت غیور و انقلابی ایران اسلامی در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح است که با دستان خالی و اراده‌ای پولادین نشأت گرفته از نهضت سرخ عاشورا و با تاسی از رهبری‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام‌خمینی (ره) از کیان ایران اسلامی دفاع کردند.

آزادگان در دفاع مقدس با تاسی به عاشورا جنگیدند و بعد از اسارت نیز در جهت حفظ آرمان‌های اسلام نقش خود را به خوبی ایفا کردند. هر لحظه اسارت این اسوه‌های صبر و استقامت جز اسناد پر افتخار ملت ایران محسوب می‌شود. اسنادی که می‌توان از لابه لای آنها اعتراف صریح دشمن را به ناتوانی در برابر اراده آهنین فرزندان ملت ایران مشاهده کرد.

کارنامه سراسر افتخار آزادگان سرافراز به عنوان اسوه‌های استواری، الگویی جاودانه از جهاد و مقاومت است که حقانیت دفاع مقدس مردم ایران، عظمت اسلام و اقتدار ایران اسلامی را در برابر جهانیان به اثبات رسانده است.

این‌جانبان فرارسیدن ۲۶ مرداد ماه سالروز بازگشت آزادگان عزیز و سرافراز به میهن اسلامی را به عموم مردم، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان سرافراز استان مرکزی تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال می‌خواهیم به همه ما توفیق خدمتگزاری خالصانه و مجاهدانه در راه سربلندی و پیشرفت ایران اسلامی را عنایت فرماید.

نظر شما