شناسهٔ خبر: 55667379 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

امکان مشاهده فرم انتخاب رشته داوطلبان کنکور ۱۴۰۱ فراهم شد

تمامی داوطلبان مجاز کنکور ۱۴۰۱ که در مهلت مقرر نسبت به انتخاب رشته اقدام کرده اند می توانند فرم انتخاب رشته خود را مشاهده و پرینت کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با پایان فرصت انتخاب رشته، بیش از ۵۸۲ هزار داوطلب مجاز با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به انتخاب کدرشته های مورد علاقه خود در کنکور ۱۴۰۱ اقدام کردند.

این دسته از داوطلبان می توانند با مراجعه به لینک https://register1.sanjesh.org/NOET_CS_PrintSar140105/Account/ViewLogin.aspx نسبت به مشاهده و پرینت فرم انتخاب رشته خود اقدام کنند.

پیش از این سازمان سنجش به داوطلبان توصیه کرده بود با توجه به اینکه بعد از اعلام نتایج نهایی آزمون درخواست های اشتباه در انتخاب رشته در سازمان سنجش قابل بررسی نیست لذا لازم است داوطلبان در کنترل دقیق رشته های انتخابی و درج آنها در فرم انتخاب رشته دقت لازم را به عمل آورند. تاکید می شود مسئولیت درج و ثبت نهایی رشته محل ها در فرم انتخاب رشته با شخص داوطلب است و هیچ ادعایی مبنی بر اشتباه متصدی کافی نت یا مشاور انتخاب رشته در این زمینه قابل پذیرش نخواهد بود.

نکته مهم: داوطلب در حفظ و نگهداری رسید ۱۵ رقمی و سایر اطلاعات آزمونی خود دقت کنند چون امکان سوءاستفاده از این اطلاعات برای دستکاری انتخاب رشته داوطلب بعد از اتمام فرآیند انتخاب رشته وجود دارد.

عدم دریافت رسید ۱۵ رقمی به منزله عدم تکمیل فرآیند انتخاب رشته است؛ لذا لازم است داوطلبان دقت لازم را در دریافت این رسید داشته باشند.

انتهای پیام/۴۰۴۰/

نظر شما