شناسهٔ خبر: 55667226 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شهرآرانیوز | لینک خبر

ملوان-استقلال بدون تماشاگر| هواداران ازهفته دوم هم محرومند؟

مسئولان برگزاری بازی ملوان و استقلال تصمیم گرفتند این بازی را که در ورزشگاه مرحوم سیروس قایقران برگزار می‌شود را بدون حضور تماشاگران برگراز کنند.

صاحب‌خبر -

گروه ورزش|شهرآرانیوز، استقلال در هفته اول لیگ بیست ودوم نتوانست در بازی مهم مقابل سپاهان از حضور تماشاگران خود بهره‌مند شود. تصمیمی که شاید در دور برگشت لطمه بیشتری به استقلال وارد کند و با آزاد شدن ورود تماشاگران باعث شود استقلال در بازی مقابل سپاهان در اصفهان مقابل تماشاگران این تیم قرار بگیرد. شاید اگر تصمیم گیران در فدراسیون فوتبال همه جوانب را درنظر می‌گرفتند هرگز چنین اتفاقی رخ نمی‌داد که با وجود تهیه بلیت از سوی برخی تماشاگران استقلالی، آن‌ها نتوانند در ورزشگاه آزادی نمایش تیم خود را مقابل سپاهان که یکی ازمدعیان محسوب می‌شود، تماشا کنند.

به هرحال آن بازی تمام شد وحالا دوباره خبر می‌رسد که بازی ملوان و استقلال بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد. تصمیمی که البته شاید این بار به سود استقلال باشد واز رویارویی با تماشاگران انزلی که شور و حرارت بالایی هم دارند، مصون بمانند.  

البته گفته شده به دلیل برخی موانع از سوی میزبان چنین تصمیمی اتخاذ شده و ماجرای محرومیت تماشاگران از حضور در ورزشگاه مرحوم سیروس قایفران مسائل دیگری است و ارتباطی به ماجرای هفته قبل ندارد. هرچند که برخی معتقدند با بدون تماشاگر شدن این بازی به احتمال زیاد دیگر بازی‌های لیگ برتر نیز در هفته دوم بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

نظر شما