شناسهٔ خبر: 55665795 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

یحیی موافقت کرد تا دیاباته به پرسپولیس نزدیک شود

مهاجم جدید تیم پرسپولیس تهران به زودی به هواداران معرفی می‌شود.

صاحب‌خبر -

نقل و انتقالات پرسپولیس تهران در روزهای پایانی معرفی یک مهاجم دیگر را هم به همراه دارد. با رضایت سرمربی تیم قرار است شیخ دیاباته وارد ایران شده و به هواداران معرفی شود.

پرسپولیس نقل و انتقالات تابستانی را با جذب چهره‌های مطرح فوتبال ایران دنبال کرد اما در وقفه‌ای چند هفته‌ای طرفداران در انتظار معرفی یک مهاجم در سطح قابل اتکا باقی ماندند.

در همین راستا در هفته جاری یورگن لوکادیا، مهاجم سابق برایتون انگلیس به ایران سفر کرده و پس از پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی به عنوان اولین بازیکن تخصصی در پست مهاجم هدف به این تیم جذب شد.

اکنون قرار است مهاجم سابق تیم استقلال تهران به عنوان احتمالا آخرین خرید رقیب سنتی آبی‌ها در لیست یحیی گل محمدی جای بگیرد و در لیگ بیست و دوم با پیراهن این تیم به میدان برود.

رضایت گل محمدی

نام دیاباته به عنوان یکی از گزینه‌های تقویت خط حمله پرسپولیس از هفته‌های پیش حوالی لیست پرسپولیس مطرح می‌شد اما گل محمدی به عنوان نفر اول تصمیم گیرنده در جذب بازیکنان با این انتقال موافق نبود.

با گذشت چند روز از پیش بینی‌ها درمورد عدم جذب بازیکن سرشناس در خط حمله سرخپوشان و معرفی لوکادیا اکنون گل محمدی در انتظار آغاز همکاری با بهترین گلزن لیگ برتر فوتبال در لیگ نوزدهم خواهد بود.

لیست باید خالی شود

پرسپولیس بعد از جذب لوکادیا، اکنون به همراه گئورگی ولسیانی، وحدت هنانوف و شرزود تمیروف چهار بازیکن خارجی در لیست دارد. برای معرفی دیاباته به عنوان خرید جدید پرسپولیس باید یک بازیکن خارجی از لیست فعلی این تیم خارج شود.

در همین راستا گزینه محتمل برای ترک پرسپولیس تمیروف است که با آمار فنی غیرقابل قبول نتوانست رضایت کادرفنی را برای ادامه همکاری در اختیار داشته باشد. به نظر می‌رسد پیش از معرفی دیاباته به عنوان بازیکن جدید وضعیت تمیروف مشخص می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایلنا

برچسب‌ها:

نظر شما