شناسهٔ خبر: 55665695 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان | لینک خبر

مدیرعامل جدید کانون بیان کرد:

کانون گنجینه مربیان فعال و توانمند/ تلاش برای کاهش دغدغه‌های مربیان و همکاران

مدیرعامل جدید کانون پرورش فکری، کودکان را پایه‌های تمدن نوین اسلامی دانست و بر اهمیت ارتقا فعالیت‌های کانون در حوزه فرهنگ، هنر و ادبیات کودک و نوجوان در کشور تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اداره کل روابط عمومی وامور بین‌الملل کانون، حامد علامتی در آیین معرفی و تکریم مدیرعامل کانون که صبح روز ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ برگزار شد، گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گنجینه‌ای از نیروهای فعال و دغدغه‌مند است که زندگی خود را وقف کودکان و نوجوانان کرده‌اند و کانون در این زمینه به مربیان خود متکی است.
وی با قدردانی از تلاش‌های مدیران عامل سابق کانون و بیان این که کودکان و نوجوانان پایه‌های تمدن نوین اسلامی ایرانی هستند، از مسئولان کشور، وزیر آموزش و پرورش، هنرمندان و نویسندگان، کارکنان و مربیان و همه کسانی که به نحو مستقیم و غیر مستقیم با کانون همکاری می‌کنند خواست در دوره جدید از فعالیت‌های کانون حمایت کنند.
مدیرعامل جدید کانون اظهار کرد: تمام تلاش ما این است که دغدغه مربیان و کارکنان کانون را به حداقل برسانیم و امیدوارم در دوره جدید بتوانیم گام‌های بلندی در مسیر تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان برداریم.
علامتی در ابتدای سخنانش یادآور شد: شخصیت من در سال‌های کودکی و نوجوانی با هدایت والدین در مساجد، کانون پرورش فکری، و اتحادیه انجمن‌های اسلامی شکل گرفت و در این زمینه خاطرات شیرینی از عضویت در مراکز کانون در ذهن من شکل گرفته است.
مدیرعامل کانون همچنین گفت: برنامه‌ها و رویکردهای جدید کانون پرورش فکری در دوره جدید آماده و تدوین شده است که در فرصت‌های آینده اعلام خواهیم کرد.
وی در پایان اظهار امیدواری کرد کانون به نقطه ثقل حوزه فرهنگ، هنر و ادبیات کودک و نوجوان در کشور تبدیل شود.
در این آیین که یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش، محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی، غلامعلی حدادعادل رییس فرهنگستان زبان و ادب فارسی، علیرضا منادی رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان کشوری، هنرمندان و نویسندگان عرصه‌های مختلف کودک و نوجوان و شماری از کارکنان و مربیان کانون حضور داشتند، حکم انتصاب حامد علامتی به‌عنوان مدیرعامل جدید کانون به وی اعطا و از تلاش‌های مهدی علی‌اکبرزاده مدیرعامل سابق کانون قدردانی شد.
این آیین صبح روز ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون واقع در خیابان حجاب تهران برگزار شد.

نظر شما