شناسهٔ خبر: 55665074 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

اسکوچیچ به جای قطر در سرزمین خاطره‌ها

سرمربی تیم ملی بر خلاف اعلام قبلی برای دیدار با لژیونرها و همچنین تماشای بازی‌های آنها راهی دوحه نشده و این ماموریت را وحید هاشمیان انجام داده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، اسکوچیچ در تهران ماند تا بازی‌های هفته دوم لیگ برتر را هم زیر نظر بگیرد. یکی از برنامه‌های اسکوچیچ سفر به انزلی  و تماشای بازی ملوان برابر استقلال است. جالب است بدانید که ملوان اولین تیمی است که اسکوچیچ در آن مربیگری کرده است. عملکرد خوب او در این تیم موجب شد تا راهی تیم فولاد شود اما در فولاد یک بدشانسی بزرگ آورد، در آن مقطع مهره‌های فولاد یک به یک به خاطر ابطال کارت پایان خدمت شانس همراهی تیم را از دست می‌دادند. در روزهایی که اسکوچیچ در ملوان مربیگری می‌کرد بازیکنانی چون عزت پورقاز و محمد حسین کنعانی‌زادگان در این تیم بازی می‌کردند و مدیریت تیم هم بر عهده صادق درودگر بود.

به هر صورت اسکوچیچ فردا راهی استادیومی می شود که برای او یادآور خاطرات تلخ و شیرین زیادی است. او بعد از حضور در تیم ملوان به بالاترین مقام مربیگری در فوتبال ایران رسیده است. حتی اگر او در ادامه مسیر هم از سمت سرمربیگری تیم ملی برکنار شود، یک کارنامه خوب از خود در فوتبال ایران به جا گذاشته است؛ صعود با اقتدار و سریع به جام جهانی.

نظر شما