شناسهٔ خبر: 55665025 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مرتضوی در جمع خبرنگاران:

سفرهای استانی رئیس‌جمهور با ۹۰۰ مصوبه، حدود ۵ هزار طرح نیمه‌تمام‌ را در بر می‌گیرد

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: رئیسی‌جمهور ۳۱ سفر استانی داشتند که ۹۰۰ مصوبه داشتند که حدود ۵ هزار طرح نیمه تمام‌را در بر می‌گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا، صولت مرتضوی در حاشیه جلسه هیأت دولت گفت: آقای رئیسی‌جمهور ۳۱ سفر استانی داشتند که ۹۰۰ مصوبه داشتند که حدود ۵ هزار طرح نیمه تمام‌را در بر می‌گیرد.

معاون اجرایی رئیس جمهور ادامه داد: در حوزه تامین منابع عمومی در ۱۷ سفر اول تقریبا در ۱۷ استان این اقدام جامه عمل پوشیده شده است.

وی افزود: در رابطه با ۱۴ سفری که از فرودین به بعد انجام شده است دولت در ۳ ماه اول تلاش برای منابع مالی داشت. روز گذشته جویا شدم که دولت حدود ۱۶ هزار اوراق باید پرداخت کند.

مرتضوی درباره دور دوم سفرها بیان کرد: تیمی مشخص شده و میزان اجرای مصوبات سفرهای استانی را ارزیابی خواهد کرد، در دور جدید سفرهای استانی علاوه بر نظارت، مصوبات جدید هم خواهیم داشت.

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: با رویکرد اجرای مصوبات، نظارت میدانی و رفع مشکلات، پس از یک تنفس، دور دوم سفرها برنامه‌ریزی خواهد شد.

مرتضوی با اشاره به اینکه در سفرهای استانی دور دوم به صورت تلفیقی هم مصوبه خواهیم داشت و هم نظارت بر اجرای مصوبات قبل صورت خواهد گرفت، تصریح کرد: اجرای مصوبات مدام در حال پایش هستند و گزارش آنها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

معاون اجرایی رئیس جمهور درباره  ۱۴ سفری که از فروردین به بعد انجام شده است، گفت : دولت برای تأمین منابع جاری تلاش‌های بسیاری انجام داد تا بدهی‌های گذشته جبران شود، اما در این ماه حدود ۱۲ هزار میلیارد تومان از محل منابع عمومی تزریق شده و تا پایان ماه تزریق دیگری انجام خواهد شد و در نهایت بیش از تعهدات خود از محل منابع عمومی منابع تزریق کرده‌ایم.

وی ادامه داد: بیش از ۱۰۰ درصد مصوبات سفرهای استانی طبق پیش بینی‌ها در سال ۱۴۰۰ عملیاتی شده است؛ درحالی‌که بازه زمانی در نظر گرفته شده برای اجرای این مصوبات ۴ ساله است.

برچسب‌ها:

نظر شما