شناسهٔ خبر: 55664008 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیرکل آموزش و پروش کهگیلویه و بویراحمد:

خبرنگاران قطب نمای فکری و هدایت جامعه هستند

یاسوج- ایرنا- مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: خبرنگاران قطب ‌نمای فکری جامعه هستند به شرط آنکه گرفتار آهنربای جناح ها، احزاب و تعصب‌ها نشوند و تحت تاثیر این عوامل قرار نگیرند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حسنعلی عزت خواه شامگاه سه شنبه در نشست تجلیل از خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، اظهار داشت: با این رویکرد خبرنگار می تواند وظیفه اش را به خوبی انجام دهد و به رسالت قلم پاسخی در شان بدهد. 

وی افزود: خبرنگاران باید در جامعه امیدآفرینی کنند و بدانند خبرنگار معامله‌گر و غوغاسالار نمی‌تواند به رسالت خود به درستی عمل کند.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: گسترش عدالت در نظام تعلیم و تربیت و اجتماعی شدن این نهاد جز با مشارکت خبرنگاران و رسانه‌ها امکان پذیر نخواهد بود.

وی ابراز داشت: بدون تردید فعالان عرصه رسانه‌ای استان کهگیلویه وبویراحمد در پیشبرد اهداف و اطلاع رسانی سیاست ها، برنامه‌ها و فعالیت‌های عرصه تعلیم و تربیت استان، همکاری صمیمانه و شایسته‌ای با آموزش و پرورش  دارند و امید است این ارتباط مستحکم تر از گذشته تداوم داشته باشد.

عزت خواه از رسانه ها خواست حقایق را به تحریر درآورند و قلم زنی هایشان تنها بر اساس واقعیت باشد.

محرومیت استان مانع پیشرفت علمی دانش آموزان آن نشده است

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از این آئین ضمن تقدیر از فرناز حسن زاده رتبه یک کنکور تجربی و کیارش شیخی رتبه یک ریاضی در منطقه سه، اظهار داشت: محرومیت استان محدودیت نبوده و این مشکلات نتوانسته اند مانع پیشرفت علمی دانش آموزان شود.

عزت خواه تاکید کرد: هر جامعه سه نوع سرمایه دارد که شامل سرمایه انسانی، فیزیکی و طبیعی بوده و بدون شک موفقیت هر جامعه مرهون سرمایه‌های انسانی است.

وی ادامه داد:  هرجا ارزش و بهای سرمایه انسانی بیشتر باشد قله های موفقیت بهتر کسب می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: فرناز حسن زاده و کیارش شیخی از سرمایه‌های انسانی کشور و به تبع آن استان هستند.

عزت خواه ابراز داشت: چنانچه وضعیت فعلی استان در حوزه سواد اموزی با ۴۰ سال گذشته مقایسه شود واضح است که پیشرفت بسیار زیادی داشته به گونه ای که امروز یک دختر در کهگیلویه و بویراحمد می‌تواند قله‌های علم را فتح کند.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نقش خانواده در تعلیم و تربیت، بیان کرد:تربیت در متن تعلیم است و اینگونه نیست که اصل آموزش باشد.

وی ادامه ‌داد: تعلیم و تربیت به تنهایی از مدرسه برنمی‌آید زیرا که خانواده هم بسیار مهم است 

عزت خواه تاکید کرد: ‌امید است دانش اموزان استان در آینده چنین مقام هایی کسب کرده و باز هم افتخار آفرینی کنند.

فرناز حسن زاده و کیارش شیخی در این آئین  از سوی مدیرکل آموزش و پرورش استان تجلیل و تقدیر شدند.

در پایان این آئین از خانواده مرحوم حمدالله خواهش نیک خبرنگار برجسته و فقید هم استانی تجلیل شد و همچنین از خبرنگاران فعال خبرگزاری ها و سایت ها، نشریات و روزنامه های استان بمناسبت روز خبرنگار تقدیر شد.

نظر شما