شناسهٔ خبر: 55663033 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

توزیع آرد از اتحادیه نانوایان استان قزوین پس گرفته خواهد شد

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان قزوین گفت: با توجه به تعارض منافع در اجرای مصوبه امنیت غذایی؛ توزیع آرد از اتحادیه نانوایان استان پس گرفته خواهد شد.

صاحب‌خبر -

 محمد ایزدی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان قزوین گفت: توزیع آرد نانوایی‌ها با توجه به تعارض منافع در اجرای مصوبه امنیت غذایی این استان از سوی اتحادیه نانوایان پس گرفته شده و به شرکت‌های رسمی حمل و نقل واگذار می‌شود.

ایزدی افزود: حمل غیررسمی آرد در استان باعث شده بود تا تخلفاتی مثل توزیع خارج از شبکه اتفاق بیافتد، با انتقال تکلیف توزیع آرد از خبازان به شرکت‌های رسمی حمل و نقل این موضوع برطرف خواهد شد.

وی اضافه کرد: ماهانه ۱۰ هزار تن آرد یارانه شماره یک و ۲در استان توزیع می‌شود، ورود شرکت‌های حمل و نقل با داشتن کامیون و کامیونت‌های ویژه حمل که دارای علایم مشخصی هستند، باعث افزایش نظارت در توزیع خواهد شد.

 مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان یک شرکت حمل و نقل از زیر مجموعه تعاون روستایی برای توزیع آرد در شهرستان‌های قزوین، تاکستان و آوج و شرکت بین المللی حمل و نقل خلیج فارس با هدف توزیع آرد در شهرستان‌های بویین زهرا، البرز و آبیک در نظر گرفته می‌شود.

ایزدی افزود: توزیع نظام‌مند حمل آرد در استان قزوین از ۲۴ شهریور سال جاری اجرایی می‌شود،

وی اضافه کرد: واقعی‌تر شدن هزینه‌های حمل و نقل، توزیع به موقع و ایمن، ردیابی خودرو‌های حمل با امکان جی پی اس، جلوگیری از توزیع خارج شبکه و صدور بارنامه از عمده مزایای اجرایی شدن توزیع نظام‌مند آرد در استان قزوین است.

نظر شما