شناسهٔ خبر: 55663031 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

اله بداشتی:

رفع موانع تولید باید با سرعت بیشتری پیش رود

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات با حضور در واحد های تولیدی و کارخانجات استان بر تسریع در رفع موانع تولید و اشتغال زایی جوانان تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

رفع موانع تولید باید با سرعت بیشتری پیش رود

به گزارش خبرگزاری بسیج، اله بداشتی در سفر دو روزه خود به خوزستان، به همراه سرهنگ احمدی فرد مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان خوزستان، از شرکت پتروشیمی ماهشهر، فولاد خوزستان و لوله سازی اهواز بازدید کرد 

اله بداشتی مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات در راستای تسریع در رفع موانع تولید و حمایت از تولید ایرانی و کالای ایرانی با مدیران شرکت پتروشیمی ماهشهر و اعضای حوزه بسیج کارگری دیدار و گفتگو کرد.

اله بداشتی با حضور در شرکت فولاد خوزستان با تاکید بر سرعت بخشیدن به رفع موانع تولید در جمع مدیران بسیجی گفت: بسیج کارگری باید جامعه ۴۵ میلیون نفری را هدف قرار دهد تا کارگر در تراز انقلاب اسلامی قرار گیرد.

وی افزود:بسیج فولاد با تلاش در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و سند اعتلای بسیج نقش پر رنگی برای جامعه کارگری و خانواده آنان ایفا کرده و قابل تقدیر است. 

اله بدشتی اسلامی کردن واحد‌های تولیدی و بهره‌وری در کار را دو بال مهم بسیج کارگری دانست و افزود: نگاه جمهوری اسلامی به کار و کارگر نگاه تقدیسی است و نگاه غرب به کار ابراز محوری است.

مسئول بسیج کارگران و کارخانجات به همراه سرهنگ احمدی فرد با حضور در شرکت لوله سازی اهواز ضمن دیدار با مدیر عامل شرکت و فرمانده حوزه بسیج کارگری شهید آوینی با مدیر کل تامین اجتماعی استان دیدار و گفتگو کرد. 

در این دیدار خنیفر ضمن تشریح ظرفیت‌های تولیدی و بهبود وضعیت معیشتی کارگران شرکت درخواست‌هایی در جهت بازاریابی و همچنین حل مشکلات پیش روی این شرکت ارائه داد.

اله‌بداشتی ضمن ابراز خرسندی از حضور در شرکت لوله‌سازی اهواز، استفاده از ظرفیت‌های بسیج در رفع موانع تولید و بسترسازی جهت رونق تولید ملی تاکید کرد

 وی به منظور تسریع در تولید ملی و رفع نیاز‌های شرکت براساس برنامه‌های ابلاغی سازمان کشور و ارتباط با مسئولین ذیربط ابراز مساعدت کرد.

 اله بداشتی در ادامه برنامه‌های دو روزه خود به خوزستان با سردار شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) و سردار باقری جانشین ایشان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار به بررسی موضوعات تخصصی بسیج کارگری و رفع موانع تولید، رونق تولید، بررسی و تسریع در رفع مشکلات جامعه کارگری و کارفرمایی براساس منویات مقام معظم رهبری و برنامه‌های ابلاغی تبادل نظر شد.

مسئول بسیج کارگران و کارخانجات کشور همچنین با غمگین مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتمایی استان دیدار و به پاس مساعدت ایشان در رفع مشکلات کارگران از ایشان تقدیر بعمل آورد. 

تقدیر از خانواده شهید حمد بدوی، بازدید از پتروشیمی ماهشهر، شرکت فولاد خوزستان و لوله سازی اهواز و نشست با فرماندهی سپاه حضرت ولیعصر (عج)، ادای احترام به مقام والای شهدای گمنام، و همچنین دیدار با مدیر کل اداره تعاون، کار و رفاه استان از برنامه‌های سفر دو روزه مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور بود

نظر شما