شناسهٔ خبر: 55662879 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

اولین روحانی آزاده از روزهای اسارت می گوید | تربیت ۴۰۰ حافظ قرآن و نهج البلاغه در اردوگاه اسارت

حوزه / حجت الاسلام نوروزی با بیان این که به عنوان اولین روحانی در سال ۵۹ اسیر و سال ۶۹ آزاد شدم، به نقش روحانیون آزاده در تربیت حافظان قرآن و نهج البلاغه در اردوگاه های عراق اشاره کرد و گفت: در اردوگاه رُمادیه با تلاش روحانیون آزاده بیش از ۴۰۰ نفر حافظ قرآن و نهج البلاغه شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان مراسم سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی شامگاه سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ در هیجدهمین روز محرم همزمان با بدرقه شهید گمنام با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان، آزادگان، رزمندگان، ایثارگران و خانواده معظم شهدای شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل، در مجموعه فرهنگی و ورزشی شهدای بسیج کاشان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن نوروزی از آزادگان سرافراز و نماینده مجلس شورای اسلامی در این مراسم به نقش امام راحل در پیروزی دفاع مقدس اشاره و تصریح کرد: مردم ایران به رهبری امام خمینی (ره) با ایستادن در برابر ارتش تا بن دندان مسلح عراق توانست در دفاع مقدس پیروز شوند.

مسئول فراکسیون ایثارگران فرهنگ و ایثار و شهادت مجلس شورای اسلامی به ایثار و ازخودگذشتگی جانبازان، آزادگان و ایثارگران در شرایط سخت اشاره کرد و گفت: سردار صفایی از فرماندهان دوران دفاع مقدس که بالغ بر۴۰ سال به علت قطع نخاع روی تخت است برای کمک به محرومان در روستای خود صندوق قرض الحسنه راه اندازی کرده است.

وی با بیان اینکه بنده به عنوان اولین روحانی در سال ۵۹ اسیر شدم و سال ۶۹ آزاد شدم، به نقش روحانیون آزاده در تربیت حافظان قرآن و نهج البلاغه در اردوگاه های عراق اشاره کرد و افزود: در اردوگاه رمادیه با تلاش روحانیون آزاده بیش از ۴۰۰ نفر حافظ قرآن و نهج البلاغه شدند.

مرثیه سرایی سید علی وکیلی مداح اهل بیت (ع)، خاطره گویی و بدرقه شهید گمنام از دیگر برنامه های این مراسم بود.

انتهای پیام

نظر شما