شناسهٔ خبر: 55662657 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فرمانده نیروی دریایی ارتش مطرح کرد؛

ارتقای توان تجهیزاتی «نداجا» با بهره‌گیری از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان

دریادار ایرانی گفت: نیروی دریایی ارتش در راستای ارتقای توان تجهیزاتی و دفاعی خود از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان، مراکز علمی و دانشگاهی استفاده می‌کند.

صاحب‌خبر -

امیر دریادار «شهرام ایرانی» فرمانده نیروی دریایی ارتش در گفت‌وگویی در خصوص پیشرفت‌های صورت گرفته در حوزه تحقیقات صنعتی در این نیرو اظهار داشت: نیروی دریایی راهبردی ارتش یک نیروی تجهیزات‌محور است که بر پایه علم، فن و صنعت پیش می‌رود؛ بنابراین نیروی دریایی با توجه به مأموریت‌های پیشِ رو همواره خود را در عرصه‌های علم و تکنولوژی و صنعت به‌روز نگه داشته و مطابق با علوم و تکنولوژی روز حرکت می‌کند.

دریادار ایرانی افزود: نیروی دریایی همواره در راستای ارتقای توان تجهیزاتی و دفاعی خود از حداکثر ظرفیت موجود در نیرو‌های مسلح، به‌ویژه ارتش جمهوری اسلامی، وزارت دفاع و شرکت‌های تابعه، شرکت‌های دانش‌بنیان، مراکز علمی، پژوهشی و دانشگاهی و همچنین از ظرفیت‌های جوانان مستعد و افتخارآفرین کشور استفاده می‌کند.

فرمانده نداجا گفت: نیروی دریایی در حوزه نیروی انسانی و تحقیقات غیرصنعتی نیز با توجه به سطح مأموریت‌هایش از ویژگی‌ها و شاخص‌های خاصی برخوردار است؛ چراکه مدیریت، فرماندهی و فرمان‌پذیری در دل اقیانوس‌ها با شرایط عادی متفاوت است و یک فرد نظامی در عرصه دریا‌ها باید از علم و تجربه قابل توجهی برخوردار باشد.

نظر شما