شناسهٔ خبر: 55662373 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

شیرزاد، نماینده مجلس ششم:

دستاوردهایی که رئیسی برداشت می‌كند، نتيجه مقاومت روحانی است!/ روحانی برای بی اثر شدن تلاش‌های امریکا خیلی تلاش کرد

در واقع دستاوردهايي كه امروز دولت سيزدهم برداشت مي‌كند، نتيجه مقاومتي بود كه در دولت روحاني انجام شد.

صاحب‌خبر - گروه سیاسی جهان نيوز: احمد شیرزاد، چهره اصلاح طلب و نماینده مجلس ششم در یادداشت جدید خود با عنوان «در آستانه توافقي آبرومند» نوشته است: «سندي كه بعد از 7سال مذاكره در سال 2015 منعقد شده بود به دليل ماجراجويي‌هاي ترامپ به عنوان مستاجر كاخ سفيد، دچار مشكل و از دستور كار خارج شد. در آن برهه رييس‌جمهور امريكا و نزديكانش همه تلاش خود را به كار گرفتند تا ملت ايران را به زمين بزنند و راه‌هاي حياتي كشور را ببندند؛ انصافا دولت روحاني مقاومت شايان توجهي صورت داد و عقب‌نشيني نكرد. در واقع دستاوردهايي كه امروز دولت سيزدهم برداشت مي‌كند، نتيجه مقاومتي بود كه در دولت روحاني انجام شد. هر چند در سال آخر انتقادهاي فراواني متوجه دولت روحاني شد، اما واقع آن است كه روحاني همه تلاش‌هاي خود را به كار گرفت تا تلاش‌هاي طرف امريكايي بي‌اثر شود».

درباره «احمد شیرزاد» بیشتر بخوانید:
اصلاح طلبان در انتخابات اخیر شکست سختی خوردند
سفر بایدن به ایران به خاطر تنگ نظری اصولگرایان کنسل شد 
برای نشان دادن حسن نیت‌مان به دنیا، خودمان را در چاه بیاندازیم!

اصول‌گرایان برای ریاست جمهوری چهره‌ موجهی ندارند!
اصلاح‌طلبان رای مردم را می‌پذیرند اما اصولگرایان، نه!
هردولتی جای دولت روحانی بود کمرش زیر بحران‌ها می‌شکست


این چهره اصلاح طلب پیش تر هم از این اظهارات بامزه در کارنامه خود ثبت کرده است. برای نمونه شیرزاد در سال 97 گفته بود: «هردولتی جای این دولت{روحانی} بود کمرش زیر بحران‌ها می‌شکست»!

احتمالا اصلاح طلبانی نظیر شیرزاد یا معنی مقاومت را نمی دانند یا اخیرا طنزپردازی را هم آغاز کرده اند. آن چیزی که رئیسی وارث آن شده، اوضاع نابسامانی است که در برخی موارد فقط لفظ «خرابه» را می توان به کار برد. آن چیزی هم که از دولت روحانی در خاطر مردم ثبت شده فقط بهانه گیری و ناکارآمدی است. فقط یک نمونه از مقاومت(!) روحانی آن است که کشور را با 700 کشته تحویل رئیسی داد و واردات واکسن را منوط به برجام و FATF کردند اما در ماه های ابتدایی دولت رئیسی محموله های چندمیلیونی واکسن وارد کشور شد. چاپ پول، استقراض از بانک مرکزی، بازی با سرمایه مردم در بورس هم قسمت های دیگر مقاومت روحانی است.

لازم به ذکر است احمد شیرزاد همان کسی است که در مجلس ششم مدعی شد ایران درباره برنامه هسته‌ای دروغ گفته و دم خروسش بیرون افتاده است. مهدی کروبی در واکنش به این اظهارات از تریبون مجلس تصریح کرد که شیرزاد حرف‌های اسرائیل را تکرار می‌کند و تبدیل به صدای اسرائیل شده است.

نظر شما