شناسهٔ خبر: 55662228 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

شهید جواد خوش‌سخن: شهادت در مکتب ما افتخار است

در وصیت نامه شهید جواد خوش‌سخن می‌خوانید: صحبتى با پدر و مادر خود دارم و آن این که در مرگ من گریه نکنند که باعث خوشحالى دشمنان می‌شود، چون شهادت در مکتب ما افتخار ما است.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرگزاری فارس از قم، شهید جواد خوش‌سخن فرزند اصغر در سال ۱۳۴۴ در شهر مقدس قم چشم به جهان گشود. او در تاریخ دوازدهم اردیبهشت ماه ۱۳۶۱ در عملیات بیت‌المقدس در حین پیشروی برای آزادسازی خرمشهر به مقام والای شهادت رسید. در ادامه وصیت‌نامه این شهید والامقام را می‌خوانید.

بسم‌ الله‌ القاصم‌ الجبارین

«الذین‌ امنوا و هاجروا و جاهدوا فى‌سبیل‌الله باموالهم و انفسهم اعظم درجه عندالله و اولئک هم‌ الفائزون» «توبه ۲۰»

کسانی که به پروردگارشان ایمان آوردند و براى برقرارى دین الله از دیارشان هجرت کردند و براى بقاء و پاسدارى قرآن با جان و مالشان در راه خدا جهاد کردند بزرگترین درجه و مقام را در نزد خداوند کریم دارند و به راستى که رستگار دو عالمند.

پروردگارا شهادت را نصیب من گردان. خداوندا خمینى‌ و یارانش را بر دشمنان اسلام پیروز گردان.

اکنون که لحظات آخر عمر خود را می‌گذرانم من حقیر چند نصیحت به ملت خودم دارم که هرگاه این سه مطلب از هم گسیخته شود آن‌ روز ابرقدرت‌ها جشن می‌گیرند.

ایمان، ایمان به‌ خدا چون با داشتن ایمان و اعتقاد به‌ الله می‌توان کشتى طوفان‌ زده این ملت را به ساحل نجات رساند.

وحدت، چون اگر وحدت از میان ما برود هرکدام یک جور مى‌اندیشیم و در نتیجه خداى‌ ناکرده انقلاب به سوى نابودى کشیده می‌شود.

اطاعت از رهبرى، اى ملت شهیدپرور و قهرمان ایران، شما را به‌ آن کس که مى‌پرستید این‌ خمینى، این چریک پیر و این نایب امام‌ زمان(عج) از اوامر آن اطاعت کنید و در دعاهاى خود از خدا بخواهید که این رهبر را عمر طولانى عطا فرماید.

صحبتى با پدر و مادر خود دارم و آن این که در مرگ من گریه نکنند که باعث خوشحالى دشمنان می‌شود. چون شهادت در مکتب ما افتخار ما است و آنان را به صبر و شکیبایى دعوت می‌کنم که خداوند در قرآن می فرماید «و بشرالصابرین» بشارت باد صبرکنندگان را.

اگر تا زمان شهادت من پولى از من ماند آنرا به جهاد سازندگى بدهید تا در راه سازندگى روستاها خرج شود. از خداوند متعال پیروزى اسلام و نابودى کفار و عمر طولانى براى رهبر عالی قدر خواستارم.

به امید پیروزى حق بر باطل.

انتهای پیام / 78032

نظر شما