شناسهٔ خبر: 55662203 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سرپرست فرمانداری کرمانشاه:

نظارت هدفمند بر بازار کرمانشاه سبب رضایت مردم می‌شود

کرمانشاه- سرپرست فرمانداری کرمانشاه با اشاره به اینکه برخی نظارت‌ها فاقد اثرات بازدارندگی است، گفت: نظارت هدفمند بر بازار کرمانشاه سبب رضایت مردم می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رحیمی زنگنه سرپرست فرمانداری کرمانشاه شامگاه سه شنبه در سومین جلسه تنظیم بازار شهرستان کرمانشاه که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: در برخی صنوف مشاهده می‌شود که نظارت‌های انجام شده فاقد اثرات بازدارندگی در انجام تخلفات بوده و چارچوب‌ها، قوانین و فرم‌های موجود بازرسی نیازمند بازنگری است.

وی با بیان اینکه بازدید از صنف نانوایی با توجه به تعدد دستگاه‌های کارتخوان نیازمند وحدت رویه است، افزود: از طریق نشستی با بازرس‌های مربوطه این رویه ایجاد شود تا دلیل تداوم تخلفات این صنف در حوزه کم فروشی، تعطیلی غیرمجاز و توزیع آرد خارج از شبکه در دستور کار قرار گیرد.

در ادامه این جلسه رسولی نماینده بانک سپه، گفت: ۹۷۰ نانوایی شهرستان کرمانشاه مجهز به کارتخوان شده‌اند و اقدامات لازم برای اتصال سایر نانوایی‌ها که دارای مشکلاتی از قبیل نداشتن کد مالیاتی، عدم انجام انحصار وراثت و غیره بودند در دستور کار بانک قرار دارد.

در سومین جلسه تنظیم بازار شهرستان کرمانشاه امیر پهلوانی معاون بازرسی اصناف گزارش بازرسی‌های صنوف، تعداد پرونده‌های تشکیل شده و تعداد پلمب‌های انجام شده ارائه کرد و رسولی مسئول بازرسی جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه در زمینه اقدامات انجام شده در حوزه نهاده‌های خوراک دام، قیمت شیر و بازدید از صنوف گزارشی ارائه کرد.

نظر شما