شناسهٔ خبر: 55660768 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

بررسی مشکلات ناشی از سیلاب‌های اخیر در کمیسیون صنایع مجلس

اقتصاد ایران: سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس جزئیات نشست امروز این کمیسیون برای بررسی مشکلات ناشی از سیلاب‌های اخیر را تشریح کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، روح‌الله عباسپور، سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس در تشریح نشست امروز (سه‌شنبه 25 مردادماه) این کمیسیون گفت: دستورکار نخست کمیسیون، بررسی مشکلات ناشی از سیل هفته‌های گذشته در استهبان، شهربابک، فیروزکوه، تهران و... با حضور آقای نامی رئیس سازمان مدیریت بحران بود.

نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مقرر بود دولت اعتباری را در قالب تنخواه برای جبران خسارت ناشی از سیل پرداخت کند، اما تنها بخشی از این اعتبار پرداخت شده است، افزود: اعضای کمیسیون در این نشست تاکید کردند که باید به سرعت اقدامات لازم برای تامین منابع لازم به منظور ایجاد و تعمیر زیرساخت‌ها در زمینه صنعت، معدن، کشاورزی، راه و... انجام شود. 

وی با بیان اینکه دومین دستورکار امروز کمیسیون صنایع و معادن مجلس پیگیری مصوبات نظارت میدانی بر کرمانشاه بود، اضافه کرد: ماه پیش تعدادی از اعضای کمیسیون و صنایع مجلس از واحدهای تولیدی، صنعتی و معدنی کرمانشاه بازدید کرده و مصوباتی داشتند.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: در نشست امروز، مصوبات اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس در نظارت میدانی از کرمانشاه با حضور دستگاه‌های استانی و ملی پیگیری شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما