شناسهٔ خبر: 55660719 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

پخش زنده والیبال ایران کویت 26 مرداد 1401 | قهرمانی نوجوانان آسیا

صاحب‌خبر -

پخش زنده والیبال ایران کویت 26 مرداد 1401 در چارچوب مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا را با ما ببینید؛ این مسابقات از 24 تا 31 مرداد در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش انصاف ورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال ایران، چهاردهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 18 سال آسیا از 24 تا 31 مردادماه به میزبانی تهران در سالن والیبال آزادی برگزار خواهد شد.

این رقابت‌ها درحالی آغاز می‌شود که این رده سنی قاره کهن بعد از چهار سال دوری از میادین به دلیل شرایط کرونایی آسیا و جهان دوباره پا به میدان می‌گذارند و تیم‌های شرکت‌کننده از نسل جدید بازیکنان خود رونمایی خواهند کرد.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران نیز روز سه‌شنبه 25 مرداد در نخستین مسابقه خود در این رقابت‌ها از ساعت 17:00 به مصاف چین رفت که با اقتدار و با نتیجه سه بر صفر پیروز شد؛ این مسابقات حکم رونمایی از نسل جدید والیبال ایران را دارد که از نظر شرایط جسمانی و تکنیک‌های این رشته ورزشی با نسل‌های گذشته متفاوت هستند.

گفتنی است ایران با هفت طلا یک نقره و یک برنر پرافتخارترین تیم قاره کهن در این رده سنی محسوب می‌شود.

پخش زنده والیبال ایران کویت 26 مرداد

اما امروز چهارشنبه 26 مرداد 1401 تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در دومین دیدار خود از ساعت ۱۷:۰۰ به مصاف تیم ملی زیر ۱۸ سال کویت خواهد رفت که دیدار اول خود را به چین تایپه باخته است.

گروه بندی این رقابت ها به این شرح است:

گروه اول: ایران، چین‌تایپه، چین و کویت

گروه دوم: ژاپن، کره‌جنوبی، تایلند و هند

پخش زنده والیبال ایران کویت 26 مرداد 1401 | قهرمانی نوجوانان آسیا پخش زنده والیبال ایران کویت 26 مرداد 1401 | قهرمانی نوجوانان آسیا

اما برای دیدن پخش زنده والیبال ایران کویت 26 مرداد 1401 در چارچوب مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا 2022 در ساعت 17:00 از لینک زیر استفاده نمایید.

لینک ۱: پخش زنده والیبال ایران کویت قهرمانی نوجوانان آسیا

انتهای پیام

نظر شما