شناسهٔ خبر: 55659586 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمدی علیرغم محرومیت ها، در عرصه های علمی درخشیدند/رتبه های برتر کنکور تجلیل شدند

فرناز حسن زاده رتبه یک کنکور تجربی، کیارش شیخی رتبه یک منطقه ۳ در کنکور ریاضی و همچنین خانواده مرحوم خواهش نیک تجلیل شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «حسنعلی عزت خواه» عصر امروز در آئین تجلیل از خبرنگاران استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: محرومیت ها و نبود امکانات نتوانست باعث عدم موفقیت ها شود و افرادی همانند «فرناز حسن زاده» و «کیارش شیخی» توانستند رتبه برتر در کنکور سراسری را کسب کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سرمایه های هر کشور سرمایه های انسانی، فیزیکی و طبیعی هستند، افزود: هرکجا بها و ارزش به سرمایه های انسانی داده شد، پیشرفت حاصل می شود و هر کجا این سرمایه نادیده گرفته شود سیر پیشرفت کندتر خواهد بود

وی با گریزی به برخی حواشی و خبرها در خصوص مصادره موفقیت دانش آموز فرناز حسن زاده به آموزش و پرورش، ادامه داد: تعلیم و تربیت تنها بر عهده مدرسه نیست، بلکه خانواده باید در کنار مدرسه باشد.

عزت خواه با اشاره به اینکه خانواده ها در کنار مدارس کوتاهی ها در ابعاد مختلف را در حوزه تعلیم و تربیت جبران می کنند، عنوان کرد: فضاهای آموزشی در مرکز استان دچار مشکل شدند و در هر کجا مشکل باشد از ظرفیت خیرین استفاده می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد به کسب مقام های برتر دانش آموزان استثنایی و تیمی اشاره کرد و گفت: خبرنگاران قطب نمای فکری جامعه هستند به شرطی که درگیر گروه های سیاسی و جناحی نباشند

وی با بیان اینکه خبرنگاران نباید در اسارت ثروت و اربابان زر و زور و تزویر نباشد، گفت: از نقدهای شما استقبال می کنم.

 

**مسئول بسیج رسانه سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این آئین گفت: اصحاب رسانه و خبرنگاران دوره های آموزشی و خبرنگاری را طی کردند تا تجربه ها و مهارت های بیشتری کسب کنند

فخرالدین رضایی به ضرورت امید آفرینی و همچین اخبار امیدبخش اشاره کرد و افزود: خبرهای منفی که در حوزه آموزش و پرورش منتشر شد به نظر می رسد ناشی از محرومیت ها در برخی امکانات در نقاط مختلف استان  بود.

وی به ضرورت مطالبه گری خبرنگاران همراه با مستندات و منابع اشاره کرد و ادامه داد: در جلسات مختلف اشاره شد برخی تیتر زنی ها باعث بهره برداری ها می شود، بنابراین در تیترها باید دقت کرد.

رضایی گفت: به اندازه ای که اخبار منفی در آموزش و پرورش  دیده می شود، کمتر الگوهای موفق و برجسته معرفی شده و باید در این راستا تلاش کرد و روابط عمومی ها باید الگوهای برتر را در همه بخش ها معرفی کنند و تنها مختص به کنکور نباشد.

گفتنی است در این نشست علاوه بر خبرنگاران، از فرناز حسن زاده رتبه یک کنکور تجربی، کیارش شیخی رتبه یک منطقه ۳ در کنکور ریاضی و همچنین خانواده مرحوم سیدحمدلله خواهش نیک تجلیل شد.

پایان پیام/82

نظر شما