شناسهٔ خبر: 55658216 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

گلایه مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از یک تحلیل غیر منصفانه

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از یک تحلیل غیر منصفانه توسط برخی رسانه‌ها گلایه کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج؛ این روزها مصادف با روز خبرنگار است و استان کهگیلویه و بویراحمد نیز تعداد زیادی خبرنگار و رسانه دارد که در هر کدام از آنها گاها تحلیل‌ها و تفسیرهایی نگاشته می شود که پاره‌ای از آنها مطابق با واقعیت، برخی مغایر با واقعیت و بخشی دیگر نیز به دور از انصاف و واقعیت است.

نمونه‌ای از این تحلیل‌ها و تفسیرهای خلاف واقعیت از زبان مدیرکل آموزش و پرورش استان در روز تجلیل از خبرنگاران بیان شد.

حسنعلی عزت‌خواه در مراسم از تجلیل از خبرنگاران که با حضور رتبه اول کنکور تجربی کشور و رتبه اول ریاضی منطقه سه کشور همراه با خانواده و با حضور جمعی از خبرنگاران برگزار شد گلایه‌ای دوستانه از رسانه‌ها داشت که نشان‌دهنده نوعی ناپختگی و کارهای غیر حرفه‌ای در برخی رسانه های استان است.

او می‌گوید: وقتی به همراه عده‌ای از همکاران خود به دیدار رتبه اول کنکور سراسری کشور و خانواده این نخبه علمی رفتیم برخی خبرنگاران در رسانه ها نوشتند که هدف عزت خواه و همکارانش از این دیدار چنین است که موفقیت فرناز حسن زاده را به نام آموزش و پرورش و خودشان تمام کنند!.

عزت خواه با گلایه از این نوع نگرش در بین اهالی رسانه استان گفت: از خودمان بپرسیم؛ اگر ما به عنوان متولی آموزش و پرورش استان به دیدار رتبه اول کنکور نرویم پس کدام مدیر باید چنین کاری را انجام دهد؟.

عزت خواه گلایه خود را چنین ادامه داد که اگر به دیدار این نخبه و خانواده او نمی‌رفتیم دوباره همان عده می‌نوشتند که آقای مدیرکل و همکارانش به این نخبه کم لطفی کرده‌اند و برای نخبگان ارزشی قائل نیستند که به دیدار او نرفتند.

وی از رسانه‌ها خواست تا در نقدهای خود جانب انصاف را به گونه‌ای رعایت کنند که علاوه بر ضایع نشدن حق دیگران به وجهه رسانه‌ها هم خدشه‌ای وارد نشود.

به گزارش فارس؛ از این دست انتقادات میلی و به دور از انصاف کم و بیش به صورت مستمر در استان دیده می‌شود که البته یکی از سنگهای بزرگ پیش روی توسعه استان همین قلم زدن های خارج از عرف و قاعده و اخلاق و قانون است.

انتهای پیام/

نظر شما