شناسهٔ خبر: 55658185 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

حساب ویژه روی زوج برزیلی-نیجریه‌ای؛

تغییر بزرگ مس رفسنجان با حضور شیمبا

محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان با اضافه شدن لوسیانو پریرا به بازیکنانی که در دسترس او هستند، تغییر قابل توجهی را در آرایش و روش بازی تیمش ایجاد کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، فصل گذشته نارنجی‌پوشان رفسنجانی در شرایطی موفق به کسب عنوان قابل توجه ششمی لیگ برتر شدند که محمد ربیعی در اکثر بازی‌های فصل از آرایش 1-2-4-3 استفاده می‌کرد و در بیشتر مواقع از منشا یا مجید علیاری به عنوان مهاجم هدف سود می‌برد.
با این  حال در بازی‌های تدارکاتی پیش فصل شاهد ایجاد تغییراتی در آرایش بازیکنان مس رفسنجان بودیم که در دیدار هفته ابتدایی لیگ بیست و دوم مقابل نساجی مازندران نیز تکرار شد و محمد ربیعی دست به تصمیم جسورانه‌ای زد. بر  این اساس نارنجی‌پوشان رفسنجانی در مصاف با شاگردان حمید مطهری با آرایش 2-1-4-3 به میدان رفتند تا مشخص شود ربیعی قصد دارد در فصل جدید تیمش را با دو مهاجم راهی میدان کند.


البته عامل مهم در اتخاذ این تصمیم  جسورانه از سوی ربیعی و تهاجمی‌تر کردن تیمش به دلیل جذب لوسیانو پریرا است که سرمربی جوان تیم فوتبال مس رفسنجان در فصل جدید حساب ویژه‌ای روی زوج او و گادوین منشا باز کرده است.


تیم فوتبال مس رفسنجان در حالی هفته اول را با تساوی یک بر یک مقابل نساجی مازندران در ورزشگاه نقش جهان خاتمه داد که تک گل این تیم روی ارسال دقیق حسن جعفری و ضربه سر دیدنی شیمبا به ثمر رسید و حالا بازیکنان این تیم با تجربه‌ای که از آرایش جدید تیم در هفته اول به دست آورده‌اند این روزها آماده مصاف با گل‌گهر در دربی کرمان می‌شوند که روز پنج شنبه در رفسنجان برگزار خواهد شد.

در آرایش جدید مس رفسنجان مهدی حسینی یک خط عقب تر رفته تا در پست هافبک دفاعی در کنار فرشید باقری قرار بگیرد. پشت منشا و شیمبا نیز محسن آذرباد حضور دارد تا مثلثی زهردار در خط هجومی نارنجی‌پوشان رفسنجانی شکل بگیرد. همچنین در آرایش جدید مانند گذشته ربیعی حساب ویژه‌ای روی هافبک‌های کناری خود که جعفری و محمدی‌مهر در راست و ترکمان و تیموری در سمت چپ هستند و البته ارسال‌‌های آنها باز کرده است.

نظر شما