شناسهٔ خبر: 55655500 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

اختصاص مسکن ملی با تسهیلات ویژه به معلمان

اقتصاد ایران: استاندار سمنان گفت: معلمان نباید دغدغه مسکن داشته باشند که در همین راستا تخصیص مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن با تسهیلات ویژه برای معلمان در دستور کار قرار دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان پیش از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان سمنان اظهار کرد: بسیار خرسندم که امروز در جمع دانش‌آموزان حائز رتبه‌های برتر استان در کنکور سراسری حضور دارم که از افتخارات استان سمنان هستند.

وی ادامه داد: قطعاً والدین این دانش‌آموزان نیز امروز بیش از هر کسی، خوشحال هستند؛ چراکه نتیجه تلاش‌ها و پیشرفت فرزندان صالح خود را مشاهده می‌کنند.

استاندار سمنان با بیان اینکه شما دانش‌آموزان مدیران آینده نظام جمهوری اسلامی در بخش‌های مختلف هستید، افزود: باید تلاش شود تا امروز دانش‌آموزی به دلیل نبود امکانات و تجهیزات، از ادامه تحصیل محروم نشود.

هاشمی گفت: امروز توزیع امکانات و تجهیزات آموزشی در راستای تحقق عدالت آموزشی در جامعه، یک ضرورت اساسی است.

وی تصریح کرد: استان سمنان در زمینه نوسازی و تجهیز مدارس و تعداد مدارس خشتی، گلی، کانکسی و تخریبی در وضع مطلوبی قرار دارد که از خیران مدرسه‌ساز در استان به‌واسطه تلاش‌های ارزشمندی که در این حوزه داشتند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

استاندار سمنان عنوان کرد: از محل سفر ریاست جمهوری در زمینه نوسازی و تجهیز مدارس استان و همچنین احداث استخر و سالن‌های ورزشی ویژه مجموعه دانش‌آموزی، اعتبارات بسیار خوبی تخصیص یافته و اقدامات در حال انجام است.

هاشمی تأکید کرد: معلمان ما نباید امروز دغدغه مسکن داشته باشند که در همین راستا تخصیص مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن با تسهیلات ویژه برای معلمان در دستور کار قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: درصد باسوادی در استان سمنان از میانگین کشوری بالاتر است که این مهم حاصل تلاش و زحمات معلمان، دانش‌آموزان، فرهیختگان و اولیا است.

به گزارش فارس؛ آیین تجلیل از دانش‌آموزان برتر علمی و آموزشی و رتبه‌های زیر ۱۰۰ کنکور سراسری سال ۱۴۰۱ استان سمنان با حضور سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در سالن یادگار امام (ره) استانداری برگزار شد.

در کنکور سراسری امسال در مجموع ۲۳ دانش‌آموز پرتلاش استان سمنان موفق به کسب رتبه زیر ۱۰۰ کنکور سراسری شده‌اند که سهم شهرستان سمنان ۱۱ نفر، شهرستان شاهرود چهار نفر، شهرستان گرمسار چهار نفر، شهرستان دامغان سه نفر و شهرستان مهدی‌شهر یک نفر است.

 این برنامه با دستور استاندار سمنان و با هدف تجلیل از افتخارآفرینان استان در کنکور سراسری برگزار شد.

انتهای پیام/2568/س/

برچسب‌ها:

نظر شما