شناسهٔ خبر: 55655356 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

توصیه مدیرکل آموزش و پرورش به خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد/ واقعیت‌ها را قلم بزنید

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد توصیه کرد رسانه‌ها براساس واقعیت‌ها قلم بزنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حسنعلی عزت‌خواه در آیین تجلیل از خبرنگاران و همچنین فرناز حسن‌زاده و کیارش شیخی، رتبه اول کنکور تجربی و رتبه ۱ کنکور ریاضی  منطقه سه گفت: امروز روز استثنایی و ویژه‌ای برای استان است چرا که سرمایه‌های ما ثابت کردند محرومیت نمی‌تواند محدودیت ایجاد کند.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد افزود: برای موفقیت فرزندان استان باید سجده شکری به جا می‌آوردم که این کار را همان روز  اول انجام دادم و امیدوارم شاهد تدوام موفقیت فرزندان این استان باشیم.

وی از برخی رسانه‌ها انتقاد کرد و گفت: برخی رسانه‌ها تیتر زدند که آموزش و پرورش می‌خواهد این موفقیت را به نام خود مصادره کند سوالی که دارم این است که برای موفقیت یک دانش‌آموز، آموزش و پرورش باید از او تجلیل کند یا اداره دیگری؟

وی با بیان اینکه قلم‌زنی‌ها براساس واقعیت‌ها باشد، گفت: اگر ما در آموزش و پرورش از فرزندان افتخارآفرین کنکور تجلیل نمی‌کردیم خود شما از من انتقاد می‌کردید، قدردان همدیگر باشیم چرا که کشور قوی نیازمند آموزش و پرورش قوی است.

عزت‌خواه خاطرنشان کرد: سرمایه‌های کشور یا انسانی یا فیزیکی و طبیعی است کشوری مانند ژاپن ۸۰ درصد موفقیت‌‌ها را مدیون سرمایه انسانی است که امیدواریم دولتمردان ما هم به این مهم توجه کنند.

در ادامه فخرالدین رضایی با تاکید بر انتشار اخبار خوب گفت: همه رسانه‌ها باید به این مورد توجه کنند که مطالبه‌گری در حوزه آموزش و پرورش به شکلی نباشد که مورد سو استفاده دشمنان قرار گیرد.

وی بیان کرد: به اندازه‌ای که اخبار منفی از آموزش و پرورش مخابره می‌شود اخبار الگوهای موفق آموزش و پرورش نیست که الگوهای برتر در حوزه آموزش و پرورش به اصحاب رسانه معرفی شوند. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

گفتنی است در این مراسم از فرناز حسن‌زاده و کیارش شیخی رتبه‌های برتر کنکور و همچنین خانواده خبرنگار فقید سید حمدالله خواهش‌نیک تجلیل شد. 

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

نظر شما