شناسهٔ خبر: 55655101 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مروری بر مهمترین اخبار ایرنا استان‌ها ۲۵ مرداد ماه؛

از تلاش برای آبرسانی به شهرکرد تا سفرهای استانی نقطه همدلی بین دولت و مردم

استان ها- ایرنا- خبرنگاران ایرنا دراستان‌ها روز سه‌شنبه علاوه بر انعکاس رخدادها، سوژه‌های متنوعی را پیگیری کردندکه از مهمترین آنها می‌توان به یک سال همدلی دولت و مردم درسفرهای استانی ،تولید برق خورشیدی درکهگیلویه و بویراحمد ،خط انتقال آب اضطراری به شهرکرد اشاره کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌ها، مراکز و دفاتر ایرنا، امروز ۲۵ مردادماه علاوه بر پوشش برنامه های خبری در سطح استانی و ملی، موضوعات مختلفی را همچون روزهای گذشته دستمایه تولید اخبار، مصاحبه ها و گزارش‌های خبری و تحلیلی خود قرار دادند که با مطالعه آنها می‌توان از رخدادهای مهم کشور اطلاع پیدا کرد.

گروه اخبار استان‌های ایرنا در گزارش استانداران در بازدید از مراکز استانی ایرنا: خبرنگاران منزلت قلم را پاس بدارند نوشته است: برخی از استانداران در بازدید از مراکز ایرنا در استانها ضمن گرامیداشت روز خبرنگار، گفتند: خبرنگاران باید قدر و منزلت و جایگاه قلمی که خدا بر آن سوگند یاد کرده و آنان به دست گرفتند را بدانند و با دقت و صحت مطالب را منعکس کنند.

به گزارش ایرنا، استانداران گلستان، فارس، کرمانشاه، البرز و اردبیل و نیز نماینده ولی فقیه در استان یزد به مناسبت روز خبرنگار که امسال با روز عاشورای حسینی همزمان شده بود، طی روزهای گذشته با حضور در مراکز استانی ایرنا، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگاران شهید بویژه شهید محمود صارمی خبرنگار ایرنا، به بیان جایگاه اصحاب قلم در روشنگری مسیر حق و عدالت و وظیفه خطیر و تاریخی آنها در بیان حقایق پرداختند.

سفرهای استانی دولت سیزدهم که در طول یک سال گذشته با جدیت و حساسیت خاصی دنبال می‌شود، به نقطه همدلی بین دولت و مردم تبدیل شده و نوید روزهای خوش و جبران فاصله‌های گذشته را می دهد.

مرکز آذربایجان شرقی امروز سفرهای استانی نقطه همدلی بین دولت و مردم دستمایه گزارشی قرار داد در بخشی از آن می خوانیم: روی کارآمدن دولت آیت‌الله رییسی با رویکردهای جدید و متفاوت از دولت‌های قبلی، ضمن امیدآفرینی بین آحاد مردم برای غلبه بر مشکلات معیشتی و اقتصادی، زمینه‌های دوری از اشرافی‌گری را نیز فراهم ساخته است تا بدین طریق همدلی، اتحاد و همبستگی ملی تجلی عینی تر به خود بگیرد.

بهسازی راه‌ها؛ رهاورد سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی عنوان گزارشی از مرکز بیرجند که در این گزارش نوشته شده است: یکی از نتایج سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی تصویب ۶۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل راه‌های روستایی و اصلاح نقاط حادثه‌خیز استان بوده که با تخصیص بخشی از این اعتبارات تاکنون بهسازی ۲۲ کیلومتر راه روستایی و رفع ۲ نقطه حادثه‌خیز انجام شده است. ساخت و ترمیم راه روستایی یکی از مهمترین خدمات زیربنایی است که نقش و جایگاه ویژه‌ای در توسعه روستایی دارد به‌طوریکه می‌توان از آن به عنوان شریان حیاتی هر منطقه یاد کرد.

از تلاش برای آبرسانی به شهرکرد تا سفرهای استانی نقطه همدلی بین دولت و مردم

مرکز کرمان امروز گزارشی با عنوان رییس‌جمهوری برای همه/ از دوچرخه امیرحسین تا درخواست امیرمحمد ۸ ساله از منوجان منتشر کرده است که در ابتدای آن آورده است: چندماه پیش بود که امیرحسین هشت ساله اصفهانی در نامه‌ کودکانه خود از رییس‌جمهور دوچرخه خواست که سریع هم به خواسته‌اش رسید؛ حالا امیرمحمد کودک اهل منوجان استان کرمان نیز برای رییس‌جمهور نامه‌ای نوشته و ضمن درخواست تبلت گفته می‌خواهد مثل شهیدسلیمانی و فدایی رهبری باشد. 

در همین حال پیگیری سفرهای استانی دولت سیزدهم؛ رسیدگی به تمامی درخواست‌های مردم مازندران از رئیس جمهور عنوان گزارش دیگری از ساری بر روی خروجی قرار گرفته که مقدمه آن آمده است: بعد از حدود پنج ماه از پایان هفدهمین سفر استانی رئیس‌جمهور به مازندران، اکنون مسوولان پاسخگویی به مطالبات مردمی در استانداری از بررسی، ارجاع و تعیین تکلیف تمامی ۵۷ هزار و ۳۳۷ مورد درخواست مردمی از آیت الله سید ابراهیم رئیسی به دستگاه‌های اجرایی مرتبط خبر می‌دهند.

همچنین امروز گزارش دیگری از ساری باتحت عنوان پایان خاک‌سوزی در مزارع مازندران / کاه و کلش قیمتی شد منتشر شده که در بخشی از آن می خوانیم: سوزاندن کاه و کلش کشتزارها در مازندران امسال تا حدی کاهش یافته است که در بعضی مناطق حتی یک مورد هم مشاهده یا گزارش نشده است؛ وضعیتی که کارشناسان آن را نتیجه ارزشمند شدن این پسماندها از یک سو و به ثمرنشستن اقدامات انجام شده در سال های گذشته از دیگر سو می‌دانند.

سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیارد تومانی دولت در حوزه گردشگری رامسر عنوان یادداشتی از ساری که در بخشی از آن می خوانیم: راه اندازی پنج اقامتگاه بوم‌گردی، ساخت ۲ طرح اسکان بین‌راهی و توسعه طرح گردشگری در قلعه مارکوه با ۵۰ میلیارد تومان اعتبار و همچنین اجرای طرح هادی در روستاها و اعطای تسهیلات رونق تولید از جمله دستاوردهای یک ساله دولت سیزدهم در شهرستان رامسر است.

از سویی دیگر امروز گزارشی دیگر از ساری با عنوان ناگفته‌هایی درباره سد جنجالی مازندران / چرا سد کسیلیان باید ساخته شود؟ منتشر شدکه در مقدمه آن می خوانیم: سد کسیلیان به عنوان یکی از پروژه‌های مهم برای تأمین آب آشامیدنی در مازندران مدت‌هاست که به یکی از سوژه‌های مورد توجه دوستداران محیط زیست تبدیل شده است و مخالفت‌هایی با ساخت آن توسط گروهی از دغدغه‌مندان محیط زیست دیده می‌شود. در این گفت‌وگو برخی زوایای مبهم این پروژه شفاف می‌شود.

از تلاش برای آبرسانی به شهرکرد تا سفرهای استانی نقطه همدلی بین دولت و مردم

مرکز یاسوج گزارشی با عنوان تولید برق خورشیدی کهگیلویه و بویراحمد در مسیر شکوفایی نوشته که در مقدمه آن آورده است: تولید برق با استفاده از انرژی خورشیدی به دلیل بسترهای طبیعی و به عنوان یکی از ظرفیت های اشتغال و سرمایه گذاری از سویی و تامین برق مورد نیاز مردم کهگیلویه و بویراحمد از سوی دیگر با هدفگذاری دو طرح دولت سیزدهم در مسیر شکوفایی قرار گرفته است.

دفتر قصرشیرین هم امروز گزارشی با عنوان ۲۶ مردادماه یادآور بازگشت مردان قبیله غیرت از مرز خسروی منتشر کرده است که در ابتدای این گزارش می خوانیم: ۲۶ مردادماه یادآور بازگشت مردان قبیله غیرت از مرز رسمی خسروی در سال ۱۳۶۹ پس از سال‌ها دوری و تحمل شکنجه‌های بسیار در زندان‌های مخوف رژیم بعثی به آغوش پاک ایران اسلامی است.

مرز رسمی خسروی نزدیکترین نقطه کشورمان به کربلای معلی و غربی‌ترین نقطه ایران اسلامی در شهرستان قصرشیرین سجده گاه راست قامتان با صلابتی است که پس از سال ها دوری از وطن، سرافرازانه به آغوش پاک میهن اسلامیمان بازگشتند.

کشت گلخانه‌ای، مسیر سبز درآمدزایی ارزی/ خراسان رضوی رتبه ۱۲ کشور را دارد عنوان گزارشی دیگر از مشهد که در بخشی از آن آمده است: حرکت به سمت اقتصاد مقاومتی از چند سال پیش مورد تاکید قرار گرفته و در شرایطی که کاهش وابستگی کشور به درآمدهای نفتی، ضرورتی انکارناپذیر محسوب می‌شود، توسعه کشت گلخانه‌ای و تنوع‌بخشی به تولید محصولات این بخش می‌تواند در سهم‌خواهی از بازارهای صادراتی نقش‌آفرین و کارگشا باشد.

از تلاش برای آبرسانی به شهرکرد تا سفرهای استانی نقطه همدلی بین دولت و مردم

دفتر بروجرد هم امروز گزارشی با عنوان اوقات فراغت و فرصت مهارت افزایی کودکان منتشر کرده که در مقدمه آن می خوانیم: برنامه‌های اوقات فراغت فرصتی است تا با مهارت افزایی کودکان و نوجوانان ضمن ارتقای توانمندی‌های آنها استعداد و علایق‌شان شناسایی شود، تا علاوه بر رشد فردی که متعاقب آن حاصل خواهد شد از بروز برخی آسیب‌های اجتماعی احتمالی نیز پیشگیری کند. 

ایجاد خانه تشکل ها دغدغه سازمان های مردم نهاد میراث فرهنگی گیلان عنوان گزارشی از مرکز رشت که در بخشی از آن آورده است :سمن‌ها یا همان سازمان‌های مردم نهاد(NGO)، رکن سوم جوامع محسوب می‌شوند که می‌توان آنها را سازمان‌های داوطلبانه، غیردولتی، غیرسیاسی و غیرانتفاعی به مفهوم واقعی دانست که به عنوان نهادهای مدنی، واسط بین دولت و مردم بوده و بخش مهمی از مشارکت مردم در توسعه جامعه را از این طریق شکل می‌دهند و از جایگاه دیدبانی برخوردار هستند.

دفتر گنبدکاووس هم امروز گزارشی با عنوان جبران کمبودهای مراکز درمانی فرسوده گنبدکاووس چشم‌انتظار نگاه ویژه دولت نوشته که در مقدمه آن آمده است: شهرستان ۴۱۱ هزار نفری گنبدکاووس هفت بیمارستان با مجموع ۷۵۰ تخت دارد که پنج بیمارستان آن با عمر بالای ۵۰ سال و کمبود تخت، نیازمند توجه ویژه دولت برای حل مشکل کمبود فضای درمانی و تجهیزاتی برای ارائه خدمت بهتر به شهروندان شرق گلستان است.

مدیریت سیل در روستای آهنگران شهرستان فراهان عنوان گزارشی از اراک بر روی خروجی قرار گرفته که می خوانیم: وقوع سیلاب در اوایل مردادماه جاری در برخی نقاط استان مرکزی به خصوص روستای آهنگران از توابع بخش مرکزی شهرستان فراهان اگرچه خساراتی را به دنبال داشت اما به نوعی با مدیریت کارآمد و وحدت رویه نهادهای امدادرسان نیازهای اولیه تامین و تاحدودی خسارت ها جبران شد.

مرکز بندرعباس در یاداشتی با عنوان نوشته‌های خالصانه؛ آرزوی شهادت در دوران جوانی نوشته است که شهید غلام ذاکریِ بلیلی در بخشی از وصیت‌نامه خود آرزو کرده بود که در دوران جوانی به شهادت برسد، انگار که این جوان هرمزگانی واقعه کربلا را به خوبی درک کرده و شهادتی همچون حضرت علی‌اکبر (ع) به آرزویش تبدیل شده بود.

از تلاش برای آبرسانی به شهرکرد تا سفرهای استانی نقطه همدلی بین دولت و مردم

تجلی گفتمان کار جهادی دولت سیزدهم در ساماندهی مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه عنوان گزارشی است که می خوانیم :ساماندهی مناطق کم برخوردار کلانشهر کرمانشاه به عنوان یکی از مطالبات به حق مردم اکنون جزو اولویت‌های اصلی دولت سیزدهم است. براساس آمارهای رسمی کلانشهر کرمانشاه با بیش از یک میلیون نفر جمعیت ۳۶ شهرک حاشیه نشین با جمعیتی بین ۳۵۰ هزار تا ۴۵۰ هزار نفر دارد و دولت سیزدهم عزمی راسخ برای ساماندهی این مناطق و رفع مشکلات ساکنان آن دارد.

مرکز بوشهر گزارشی تحت عنوان لکه‌های سیاه نشسته بر لبان خلیج فارس، چاره‌ای باید این زخم کهنه را نوشته که در مقدمه آمده است: هنگام بررسی آسیب‌های انسانی به زیست بوم خلیج فارس، همواره انگشت اتهام کارشناسان و مسئولان به سوی آلودگی‌های نفتی نشانه رفته و این عامل مهمترین آلاینده این آبراهه معرفی شده است؛ لکه‌های تیره‌ای که سالانه ده‌ها بار به جان دریا می‌افتد و روزگار این اکوسیستم و زیستمندان متنوعش را سیاه می‌کند.

از مطالبه رفع مشکل آب شهرکرد تا اطمینان مسئولان برای افتتاح طرح بن - بروجن عنوان گزارشی از شهرکرد بر روی خروجی قرار گرفته که در مقدمه آن می نویسد: در شرایطی که مسئولان به صورت شبانه روزی با ایجاد خط پدافندی در تلاشند تا مشکل کدورت آب شهرکرد را رفع کنند و خط انتقال آب بن - بروجن را به صورت اضطراری به بهره برداری برسانند، جمعی از مردم این شهر با تجمع در چهارراه دولت رفع سریعتر مشکل آب را خواستار شدند.

همچنین امروز وعده تقویت بُعد اقتصادی در دیپلماسی به عنوان یکی از برنامه‌های اولویت‌دار دولت سیزدهم در میزگردی با عنوان «ظرفیت‌های دیپلماسی اقتصادی مازندران» در خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز ساری بررسی شد.

اخبار مراکز و دفاتر ایرنا در سراسر کشور حکایت از افزایش آمار مبتلایان به کرونا و همچنین تغییر رنگ شهرها دارد که در پیوندهای زیر می توان از آنها اطلاع یافت.

رتبه نخست واکسیناسیون کرونا و توسعه بهداشت و درمان هدیه دولت مردمی به گیلانی ها عنوان گزارشی از مرکز رشت در مقدمه آن می خوانیم: بهداشت، درمان و سلامت به دلیل ارتباط همه افراد جامعه با آن، به عنوان مهمترین موضوعات هر کشوری به شمار می‌رود که در دولت سیزدهم به این مهم بیش از پیش توجه شده‌ که کسب رتبه نخست تزریق واکسن کرونا و توسعه زیرساخت‌های بهداشت و درمان نمونه‌ای از هدیه دولت سیزدهم به مردم استان گیلان است.

چهار نفر در آذربایجان‌شرقی بر اثر کرونا جان باختند،شمار جانباختگان کرونا در لرستان به ۲ هزار و ۸۷۶ نفر رسید، چرخه تزریق واکسن کرونای ۷۷ درصد نوجوانان گلستانی کامل شد،کرونا همچنان در ایلام قربانی می گیرد،البرز هنوز در وضعیت هشداری کرونا ، کرونا چهار خانواده دیگر را در استان همدان عزادار کرد،۱۶۱ بیمار کرونایی در بیمارستان های زنجان بستری هستند،۸۶ بیمار کووید ۱۹ در منطقه کاشان بستری هستند از دیگر تولیدات مراکز استان هاست.

از تلاش برای آبرسانی به شهرکرد تا سفرهای استانی نقطه همدلی بین دولت و مردم

گزیده ای از رخدادهای استانی

افتتاح کارخانه نوآوری درخشان یزد با حضور معاون علمی رییس جمهور / رونمایی ۱۲ محصول دانش‌بنیان با حضور معاون رییس جمهور در یزد

فاز نخست کارخانه نوآوری درخشان یزد با حضور معاون علمی رییس جمهور ، استاندار و جمعی از مسوولان و فعالان حوزه های دانش بنیان به بهره برداری رسید. معاون علمی رییس جمهور در آیین افتتاح  کارخانه نوآوری درخشان در یزد گفت: این کارخانه که حدود ۹۰ سال از زمان تاسیس آن می گذرد،  پس از ۲۰ سال رکود و تعطیلی، احیاء و به یک مرکز نوآوری تبدیل شده است.

سورنا ستاری اظهار کرد: مراکز نوآوری، پرورش دهنده شرکت ها و جوانان کارآفرین هستند که در این مراکز از آنها حمایت می شود تا محصولات خود را به بهره برداری برسانند و در سایه این حمایت ها از نظر اقتصادی رشد کنند.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور گفت: متاسفانه مشکلات مالی در حوزه آموزش و پرورش، فرصت تحول را از این وزارتخانه گرفته و نقش دانشگاه‌ها در این زمینه بسیار سنگین‌تر شده است.ساختارهای ایجاد شده در آموزش طی سالیان گذشته از بوم داخلی کشور نبوده و برگرفته از دیگر کشورها است.

شهادت مامور جان بر کف پلیس در جنوب کرمان

 فرمانده انتظامی استان کرمان از درگیری دوشنبه شب ماموران پلیس با سوداگران مرگ در شهرستان رودبار جنوب خبر داد و گفت: طی این درگیری استواریکم اسماعیل جلالی صدر به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

زمینه فرآورش روزانه ۸۰ هزار بشکه میعانات گازی پارس جنوبی تا پایان امسال

حسین باغبان مدیرپالایشگاه دوم مجتمع گازی پارس جنوبی گفت: با بهره‌برداری کامل واحد مرکاپتان زدایی این پالایشگاه، تا پایان سال جاری بهبود درکیفیت و فرآورش حداکثری روزانه ۸۰ هزار بشکه میعانات گازی در این منطقه محقق می شود. وی افزود: پالایشگاه دوم به عنوان اولین پالایشگاه در حال تجهیز  واحد مرکاپتان زدایی از میعانات گازی (DMC) در سطح مجتمع گازی پارس جنوبی است.

بازداشت ۴‌نفر از سر شبکه های «عرفان حلقه» 

 محمد شیخ آرانی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس خبر داد سربازان گمنام امام زمان(عج) در اطلاعات سپاه شهرستان پردیس ۴ نفر از سرشبکه های فرقه عرفان حلقه را دستگیر کردند.

رایگان شدن حلزون شنوایی برای کودکان زیر ۴ سال از افتخارات نظام سلامت

سید بصیر هاشمی عضو کمیسیون کشوری کاشت حلزون گفت: اقدام وزارت بهداشت،‌ درمان و آموزش پزشکی در رایگان کردن هزینه پروتز حلزون شنوایی برای کودکان زیر چهار سال، گامی ارزشمند و از افتخارات نظام سلامت است. وی با اشاره به انجام عمل کاشت حلزون شنوایی برای کودکان زیر چهار سال به شکل رایگان در کشور افزود: این اقدام بیانگر اهمیت و جایگاه کاشت حلزون شنوایی در سن و زمان مناسب و نتایج بسیار موثر آن است.

 ۸ هزار میلیارد تومان خسارت سیل تابستانی فارس

 محمود رضایی کوچی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس با اشاره به خسارت‌های سیل اوایل مردادماه سال ۱۴۰۱گفت: بارش های مذکور خسارت هشت هزار میلیارد تومانی در حوزه کشاورزی و تاسیسات زیربنایی به استان تحمیل کرد.

راه اندازی۱۰ دهکده‌ فناوری و نوآوری کشاورزی در کشور

علی خیرالدین معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از راه‌اندازی ۱۰ دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی در استانهای مختلف کشور خبر داد. وی در آیین افتتاح کارخانه نوآوری درخشان یزد افزود: در ایجاد این مراکز ضمن شناسایی نیروهای توانمند و خلاق در حوزه فناوری و نوآوری، حمایت از آنها صورت می گیرد و به عنوان الگویی در سایر حوزه ها مورد توجه قرار می گیرند.

موافقت وزارت علوم با راه‌اندازی دانشگاه دولتی در ساوه 

حجت‌الاسلام «محمد سبزی» نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی از موافقت وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با راه‌اندازی دانشگاه دولتی در ساوه خبر داد. وی افزود: براساس توافق با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه دولتی در ساوه ایجاد خواهد شد و این مهم حق مردم این شهرستان است تا از مزایای دانشگاه بهره‌مند شوند.

تحول در تامین آب شرب شیراز با بهره‌برداری از خط دوم آبرسانی از سد درود زن

 بهمن بهروزی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شیراز گفت: با بهره‌برداری از خط دوم آبرسانی از سد درود زن به شیراز تا پایان امسال یا ابتدای سال آینده، سه هزار لیتر آب بر ثانیه وارد مدار خواهد شد که زمینه ساز تحول در تامین آب آشامیدنی این کلان شهر است.

اجرای پویش همراهان سفر ایمن در پایانه‌های مرزی خوزستان

 محمد جولانژاد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: در ایام اربعین حسینی پویش همراهان سفر ایمن در راستای کاهش حوادث رانندگی در پایانه های مرزی شلمچه و چذابه اجرا می شود.این طرح با آغاز سفر زائران اربعین حسینی از ۱۵ شهریورماه آغاز و تا ۳۱ شهریور ماه در پایانه های مرزی خوزستان ادامه دارد.

آزادسازی ۳۰ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی در شهریار

سرهنگ پیمان فتاحی فرمانده انتظامی شهرستان شهریار گفت: حکم تخریب ساخت وسازهای غیر مجاز و آزادسازی ۳۰ هزار متر مربع از اراضی کشاورزی در روستای بکه شهر وحیدیه اجرا شد.

شرکت ایران در هشت رشته ورزشی یونیورسیاد دانشجویی جهان

هادی بشیریان رییس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی گفت: با به تاخیر افتادن زمان برگزاری مسابقات یونیورسیاد دانشجویان جهان در کشور چین، ایران در هشت رشته این رقابت‌ها شرکت می‌کند. حضور ۸ رشته ورزشی از جمله تیراندازی با کمان، تیراندازی، ووشو، شمشیربازی، دو ومیدانی، جودو و قایقرانی از کشورمان در این یونیورسیاد قطعی شده و از آبان ماه مسابقات انتخابی برای معرفی نفرات اعزامی برگزار خواهدشد. 

امنیت غذایی کشور در دست ۴.۵ میلیون کشاورز

هوشنگ محمدی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر جهاد کشاورزی گفت: امنیت غذایی کشور هم اکنون در دست ۶۲ هزار کارمند جهاد کشاورزی و ۴.۵ میلیون کشاورز ایرانی است. وی افزود: شعار وزیر جهاد کشاورزی اقتدار غذایی کشور است که به همراه اقتدار فناوری که امروز در وزارت و دیگر عرصه ها در حال پیگیری است با عنوان دانش بنیان در حال برنامه ریزی و اجراست.

حمایت شورای راهبردی پتروشیمی‌های بوشهر از رسانه‌های مکتوب و  محلی 

مازیار هوشمند مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های کشور گفت: شورای راهبردی پتروشیمی‌های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس استان بوشهر از رسانه‌های مکتوب و  محلی این استان حمایت می‌کنند. وی در حاشیه نشست شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه ویژه پارس به رسانه ها گفت: با همکاری شورای راهبردی پتروشیمی ها همچنین کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی خبر و خبر نویسی و عکاسی در جنوب بوشهر و در ادامه در سراسر بوشهر برگزار خواهد شد.

نظر شما