شناسهٔ خبر: 55654980 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

جذب ۱۶ درصد اعتبارات اشتغال بانکی در خراسان‌شمالی ویژه مددجویان

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌شمالی از جذب ۱۶ درصد اعتبارات قرض الحسنه اشتغال مددجویان در بانک‌های استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد خراسان‌شمالی در جلسه کاری اشتغال با حضور بانک‌های عامل استان با بیان اینکه امسال در مجموع ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبار اشتغال برای بانک‌های استان پیش بینی شده است، اظهار کرد: از این رقم ۳۲۹ میلیارد تومان آن به بانک های استان ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه طی امسال حدود ۷۳ میلیارد تومان این رقم به مددجویان پرداخت شده است، گفت: این میزان از تسهیلات برای ۷۸۲ طرح اشتغالزا در بخش‌های کشاورزی، خدمات، حوزه فرش و صنعت در قالب قرض الحسنه با سود چهار درصد و بازپرداخت هفت ساله پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌شمالی افزود: هم اکنون حدود ۳ هزار پرونده مددجویان متقاضی دریافت تسهیلات اشتغال در بانک‌ها آماده است که امیدواریم با همکاری بانک‌ها این پرداخت‌ها شتاب بیشتری بگیرد.

وی ادامه داد: سقف این تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومان و بنا به اهمیت نوع طرح است که از طریق بانک‌های عامل استان به نیازمندان پرداخت می‌شود.

الهی راد در پایان بیان داشت: در سال گذشته بیش از چهار هزار فرصت شغلی با ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای مددجویان این نهاد حمایتی در خراسان شمالی ایجاد و ۱۰۰ درصد اعتبارات در این حوزه جذب شد.

انتهای پیام/س

 

نظر شما