شناسهٔ خبر: 55654755 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران:

دادستانی به موضوع نمایشگاه بین‌المللی تهران ورود کند

تهران - ایرنا - رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ساکنان محدوده خیابان سئول اعتراضات بسیار زیادی را در رابطه با برگزاری نمایشگاه‌های بزرگ به شورای شهر ارسال کرده اند، خواستار ورود دادستان کل کشور به موضوع برگزاری نمایشگاه در محل نمایشگاه بین المللی تهران شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، مهدی پیرهادی روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری نمایشگاه بین‌المللی تهران گفت: موضوع نمایشگاه بین‌المللی تهران که در خیابان سئول و اتوبان چمران واقع شده است، مشکلات بسیاری را برای شهروندان مخصوصا شهروندان ساکن آن محدوده به وجود آورده است.

وی با اشاره به ترافیک روزهای اخیر به دلیل برگزاری نمایشگاه در محل نمایشگاه بین المللی اظهار داشت: شبکه بزرگراهی و شریان تردد خودروها به یکدیگر متصل است و وقتی که یک مکان دچار مشکل می‌شود به سایر مکان‌های شهر نیز سرایت پیدا می‌کند.

پیرهادی گفت: ساکنان محدوده خیابان سئول اعتراضات بسیار زیادی را در رابطه با برگزاری نمایشگاه‌های بزرگ به شورای شهر ارسال کرده‌اند.

رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: برگزاری نمایشگاه منجر به وقوع مشکلاتی شده و شهروندان در حوزه دسترسی به بیمارستان و آمبولانس در مواقع ضروری با مشکل مواجه می‌شوند.

پیرهادی با اشاره به اینکه دسترسی اورژانس به شهروندان را کم می‌کند و حتی جان شهروندان آن منطقه نیز به خطر می‌افتد، خاطرنشان کرد: تسهیل در رفت و آمد ساکنان خیابان سئول جزو حقوق عامه آنها است اما به واسطه برگزاری نمایشگاهی که در خیابان سئول برگزار می‌شود این حق از افراد سلب شده و بر همین اساس قوه قضائیه باید به این حوزه ورود پیدا کند.

 رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران از دادستان کشور و تهران تقاضا کرد تا این موضوع را به صورت ویژه پیگیری کنند.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران همچنین از رئیس جمهور و دولت تقاضا کرد تا مسئله نمایشگاه بین‌المللی را به صورت ویژه پیگیری کنند زیرا جان افراد آن منطقه و مشکلاتی که برایشان ایجاد می‌شود رابطه مستقیم با ترافیک نمایشگاه دارد.

پیرهادی با اشاره به آمادگی شورای شهر تهران برای ساماندهی نمایشگاه و تأسیس نمایشگاه جدید در شهر آفتاب، اظهار داشت: شورای شهر این آمادگی را دارد تا اگر دولت و مجموعه حاکمیتی بخواهند بخشی از سهام مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب را برای ایجاد مجموعه جدیدی در شهر تهران بگیرند.

وی همچنین اظهار داشت که مدیریت شهری، آماده دریافت پیشنهاد دولت و واگذاری بخشی از سهام مجموعه شهر آفتاب به دولت است تا برای رفاه حال مردم و رفع مشکلات مجموعه جدیدی در شهر تهران ایجاد شود و مشکل دائمی برطرف شود.

به گزارش ایرنا مشکل ترافیک روزهای آتی پایتخت، امروز مورد انتقاد اعضای شورای شهر تهران بود؛ تا جاییکه پرویز سروری خواستار ورود رئیس جمهور به این موضوع شده بود.

نظر شما