شناسهٔ خبر: 55654656 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

حسین‌خانی با کهندل مشکل ندارد

شایعه اختلاف سرمربی مس کرمان با مدیرعامل این باشگاه صحت ندارد و اتفاقات اخیر این باشگاه ریشه در ماجرای دیگری دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که بعد از شکست مس کرمان در اولین گام از لیگ برتر محمد کهندل، مدیرعامل این باشگاه از سمت خود کناره‌گیری کرد، شایعاتی درباره اختلاف وی با سرمربی تیم شکل گرفت.

پیگیری‌ها اما نشان می‌دهد که فرزاد حسین خانی که در این فصل توانسته مس کرمان را بعد از سال‌ها بار دیگر به لیگ برتر بیاورد، اختلافی با محمد کهندل به عنوان مدیرعامل مستعفی این باشگاه ندارد و اتفاقا با هم‌بازی سابق خود در این باشگاه رفاقت دیرینه‌ای نیز دارد و مشکلات شکل گرفته در خارج از تیم و مربوط به مجموعه مس است.

البته گفته می‌شود با برخی جلسات شکل گرفته احتمالا کهندل نیز به زودی کار را در سمت مدیرعاملی این باشگاه دنبال کند و نارنجی‌پوشان بدون حواشی برای ادامه فصل آماده شوند.

مس کرمان این هفته در اولین بازی خانگی خود باید برابر پیکان قرار گیرند؛ دیداری که با توجه به حضور مجتبی حسینی روی نیمکت پیکان که سابقه هدایت مس را نیز در کارنامه دارد و اختلاف نظری نیز در آن دوره با فرزاد حسین خانی داشته، از اهمیت زیادی برای نارنجی‌پوشان برخوردار است و آنها در تلاش هستند این بازی را به سود خود خاتمه دهند و اولین امتیاز خود را در بازگشت به لیگ برتر در خانه جشن بگیرند.

نظر شما