شناسهٔ خبر: 55654638 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شهرآرانیوز | لینک خبر

تجمع اعتراضی مردم شهرکرد به قطعی آب + فیلم

جمعی از مردم شهرکرد در پی قطعی مکرر و چند روزه آب در شهرکرد مقابل استانداری تجمع کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شهرآرانیوز، امروز جمعی از مردم شهرکرد با در دست‌داشتن دست نوشته‌ها و سردادن شعارهایی نظیر «زاده سرچشمه‌ایم تشنه‌ایم تشنه‌ایم» و «مسئول بی‌کفایت استعفا استعفا» خواستار برطرف شدن مشکل آب شرب شهر شدند.

خبرگزاری فارس نوشته است که در جریان تجمع مسئولان استان در میان مردم حاضر و به مطالبات آن‌ها پاسخ دادند.

بعد از سیل هفته گذشته، آب سرچشمه کوهرنگ که تأمین کننده اصلی آب شهرکرد است گل‌آلود شده. شدت سیل به مسیر انتقال آب نیز آسیب جدی وارد کرده است.

در روزهای گذشته، آب‌رسانی سیار با تانکر و توزیع آب بسته‌بندی شده در این شهر در حال انجام است.

بامداد امروز معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری در بازدید از طرح پدافندی آبرسانی شهرکرد گفته بود: اکیپی که در حال تکمیل خط عمان سامانی هستند در تلاش‌اند تا امروز طرح به اتمام برسد و آب وارد مدار شود. این خط توانایی انتقال ۱۵۰ تا ۲۰۰ لیتر آب در ثانیه را دارد. بهره‌برداری از این خط بیش از ۷۵ درصد مشکل آب را حل خواهد کرد.

خبرگزاری ایسنا نیز نوشته است: در پی بارش‌های سیل‌آسا، آب چشمه کوهرنگ به‌ عنوان تامین کننده ۵۰ درصد آب شرب شهرکرد و تعدادی از شهرها و روستای واقع در مسیر گل‌آلود شد به‌گونه‌ای که پس از گذشت ۸ روز هم‌چنان برخی محلات شهرکرد دچار قطعی، کدورت آب و کاهش فشار آب است.

امروز ۲۵ مردادماه جمعی از مردم شهرکرد در مقابل استانداری تجمع کردند و خواستار رفع این بحران شدند.

<div id="video-display-embed-code_548202" ><script defer type="text/JavaScript" src="https://shahraranews.ir/fa/news/play/embed/121497/548202?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما