شناسهٔ خبر: 55654246 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس جهاد کشاورزی گلستان:

مطالبات ۹۹ درصد گندم کاران گلستانی پرداخت شد

گرگان- رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان گفت که ۹۹ درصد گندمکاران استان مطالبات خود را دریافت کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمد برزعلی، بعدازظهر سه شنبه در قرارگاه خبری شهید همدانی اظهارکرد: در هفته دولت امسال ۳۰ پروژه عمرانی، تولیدی و اقتصادی در حوزه‌های مرتبط با جهادکشاورزی به بهره‌برداری می‌رسد که از این تعداد ۲۱ پروژه عمرانی و ۹پروژه تولیدی و اشتغالزا است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان با بیان این که بهره‌برداری از این پروژه‌ها برای ۳۷۹ نفر شغل ایجاد می‌کند، افزود: این طرح‌ها در حوزه‌های شیلات، صنایع تبدیلی، دامپروری، باغبانی و حفظ نباتات است.

برزعلی بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون دو هزار و ۲۰۰ فرصت شغلی در حوزه کشاورزی استان ایجاد شده و سعی ما براین است تا به تعهدات خود عمل کرده و پنج هزار شغل ایجاد کنیم.

وی با توضیح این که گلستان در زمینه تولیدات استراتژیک از جمله گندم جزو رتبه‌های برتر در کشور است، اضافه کرد: سال گذشته در ۳۷۶ هزار هکتار از اراضی استان گندم کشت شد که حدود یک میلیون و ۵۰ هزارتن محصول از آن برداشت شده است.

برزعلی بیان کرد: با توجه به افزایش قیمت خرید تضمینی گندم توسط دولت سیزدهم، امسال بیش از ۷۵۶ هزار تن محصول به صورت تضمینی خریداری شد در حالی که این میزان در سال گذشته تنها ۴۴۹ هزار تن بوده است.

طبق گفته رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان ۹۹ درصد گندمکاران استان مطالبات خود را دریافت کردند.

نظر شما